theme wordpress
کسب و کار

پکیج حرکت شناسی حرف آخر

فیزیک کنکور

فیزیک کنکور در بین دروس اختصاصی رشته تجربی فیزیک و ریاضی جایگاه ویژه ای دارند. چون دروس زیست شناسی و شیمی از دروس اصلی بچه های گروه آزمایشی تجربی بوده و معمولا همه داوطلبان کنکور تجربی برنامه ویژه ای برای آن ها دارند. اما درصد دو درس فیزیک و ریاضی گروه آزمایشی تجربی بسیار پایین است. و از آنجا که کنکور رقابتی است، داوطلبانی که برنامه قوی ای برای این دو درس داشته باشند، در کنار درصد قابل قبولی در درس های دیگر، می توانند موفقیت خود را در کنکور تضمین کنند.

اما درس فیزیک از دید داوطلبان درس دشواری میباشد که همواره آنها را با مشکل مواجه کرده است به طوریکه در سال ۹۷ در رشته ی تجربی ۳۰ درصد و در رشته ی ریاضی ۴۰ درصد کل داوطلبان در درس فیزیک درصد منفی را کسب کردند و همچنین در هر دو گروه فقط ۲ درصد کل داوطلبان قادر به رسیدن به درصد بالای ۵۰ میباشند. یعنی اگر به نیمی از سؤالات فیزیک جواب دهید جزو ۲ درصد برتر شرکت کنندگان خواهید بود و رسیدن به هدف برای شما به شدت آسان میشودو.

جالب است بدانید در کنکور ۹۷ فقط ۳۵ هزار نفر از تعداد ۵۶۹۹۸۴ نفر شرکت کننده در گروه تجربی توانستند به درصد بالای ۳۰ در فیزیک دست پیدا کنند.

سینماتیک

 سینماتیک یا حرکت شناسی از مهمترین و سنگین ترین فصل های فیزیک کنکور میباشد که ۴ الی ۳ تست قطعی کنکور را به خود  اختصاص میدهد و از طرفی این فصل با توجه به فرمول های فراوان دانش آموزان را در این مبحث که پیش نیاز سایر بخش های فیزیک سال چهارم میباشد با مشکل مواجه میباشند و در کسب درصد مربوط به آن ناکام میمانند . اما این فصل یکی از پر تست ترین فصل های فیزیک میباشد و با توجه به اینکه به سایر فصل ها مرتبط میباشد نمیتوان از سوالات و مطالعه ی آن گذشت.

اما اگر به دنبال آموزش این فصل و حل سوالات آن تنها با یک الگو و بدون استفاده از هیچ فرمولی میباشید پکیج حرکت شناسی حرف اخر بهترین گزینه برای انتخاب است.

معرفی کامل پکیج سینماتیک حرف اخر

استاد پیمان کامیار تدریس سینماتیک در مجموعه ی حرف آخر را بر عهده دارد که دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک حالت جامد از دانشگاه صنعتی شریف میباشند.برای اولین بار در کشور تنها فردی هستند که فیزیک و فصل سینامتیک را بدون هیچ فرمولی تدریس میکنند. یعنی مخاطب پکیج سینماتیک حرف آخر بدون هیچ گونه فرمولی و فقط با یک الگو به نام v-t کل سینماتیک را در قالب دو الگو و ۵ جلسه یاد خواهد گرفت .

ویژگی های تدریس استاد پیمان کامیار در پکیج سینماتیک حرف آخر :

سینماتیک فصل یک فیزیک سال دوازدهم میباشد که از مباحث شناخت حرکت ، حرکت با سرعت ثابت و حرکت با شتاب ثابت تشکیل شده است و ۲۲ صفحه کتاب درسی را به خود اختصاص داده است. در کتاب درسی برای این فصل حدود ۲۰ فرمول آموزش داده شده است و در سایر منابع آموزشی با ترکیب کردن این فرمول ها ، فرمولهای جدیدی میسازند و حجم فرمول ها ار چند برابر میکنند ولی واقعا میتوان برای یک فصل این حجم فرمول را حفظ کرد؟

ولی استاد کامیار راه جدیدی را در پیش گرفته و کل این فصل را فقط با یک با یک الگو به نام نمودار v-t  آموزش داده اند و با استفاده از آن کل تست های ده سال اخیر کنکور را نیز در داخل پکیج حل میکنند .

همچنین آموزش شهودی این پکیج نیز در محبوبیت آن تاثیر به سزایی داشته است . برای هر مبحث از سینماتیک تصویر سازی ها و انیمیشن های جذابی به کار رفته است که باعث درک آسان تر مخاطب از مطالب و انتقال مطالب به حافظه ی شهودی او خواهد شد.

پکیج سینماتیک حرف آخر شامل چه مباحثی است ؟

کلیه ی مطالب موجود در فصل ۱ فیزیک سال دوازدهم را به صورت کامل در پکیج سینماتیک حرف آخر مشاهده میکنید.

همچنین در این پکیج کل کتاب درسی نیز پوشش داده شده است و تمرینات داخل کتاب درسی که احتمال طرح شدن آن ها در کنکور سراسری وجود دارد بررسی میشوند.

اما این محصول فقط برای آموزش نیست بلکه در آن کل تست های ده سال اخیر کنکور نیز به صورت کامل بررسی و تحلیل میشوند و همزمان تست های شبیه ساز کنکور نیز حل میشود یعنی با استفاده از آن به کتاب برای تست زدن هم نیازی پیدا نخواهید کرد.

پکیج سینماتیک حرف آخر در قالب دو دی وی دی و ۵ جلسه آموزش در اختیار شما قرار میگیرد.

دی وی دی ۱ : مبانی اولیه ، مفهوم حرکت ، حرکت یکنواخت

دی وی دی ۲ : حرکت با شتاب ثابت ، شتاب متغیر ، نمودار شتاب و سقوط آزاد

پکیج سینماتیک حرف آخر مناسب چه کسانی است ؟

در مبحث حرکت شناسی برای حل تست ها باید بر روی مشتق و روابط آن مسلط باشیم و این امر برمیگردد به درس ریاضی ، بارها شاهد بوده ایم که سرکلاس یا در داخل کتاب های تستی مستقیم این مفاهیم به کار برده میشود ولی از کاربرد آن و بررسی آن حرفی زده نشده است. اما در پکیج سینماتیک حرف آخر اصلا اینگونه نیست. به همان مفهوم مشتق و روابط آن اشاره کنیم. چون آموزش حرف آخر شهودی است اول از همه قبل از شروع آموزش مطالب که در مورد مشتق برای این فصل نیاز دارید و همچنین کاربرد آن ها  به شما آموزش داده میشود . یعنی در هر سطحی باشید چه قوی چه ضعیف میتوانید با استفاده از پکیج سینماتیک حرف آخر به نتیجه ی دلخواه خود دست پیدا کنید.

در حرف آخر چگونه برای پکیج سینماتیک برنامه ریزی می‌شود ؟

مشاوره و برنامه ریزی نیز از مهمترین نکاتی است که حتما باید توسط یک فرد متخصص انجام شود ، چرا که یک منبع هر چقدر هم که عالی باشد ولی اگر نحوه ی استفاده از آن را بلد نباشید نمیتوانید بازدهی چندانی از آن بدست بیاورید.

پس مشاورین حرف آخر در این زمان وارد عمل میشوند و تمامی نکاتی که برای استفاده از محصول از روش خواندن گرفته تا جمع بندی را به شما آموزش خواهند داد و در انتها به وسیله ی تشکیل پرونده اطلاعات شما را در اختیار خواهند گرفت و با استفاده از آن برای شما برنامه های شخصی تعیین میکنند که طبق آن بتوانید پرونده ی سینماتیک خود را ببندید.

 چرا پکیج سینماتیک حرف آخر انتخاب رتبه برتر ها است ؟

پکیج سینماتیک حرف آخر را افرادی که به زمان و کیفیت آموزش اهمیت میدهند میپسندند که این خود ویژگی رتبه برتر ها است.س

سال های قبل نیز افراد زیادی از فیزیک حرف آخر استفاده کرده و با استفاده از آن نتایج خوبی کسب کردند از جمله اسماعیل احمدی با درصد فیزیک ۸۰ ، سرئین سلیمان پور با درصد فیزیک ۹۳ ، مینا صالحی ، محمدرضا خوشرو  ، مهراد زارع و … افرادی بودند که با استفاده از فیزیک حرف آخر توانستند به بالا ترین درصد های ممکن در این درس دست پدا کنند.

 چرا پکیج سینماتیک حرف اخرباید تهیه شود؟

اگر از فرمول های زیاد این فصل خسته شده اید و میخواهید این فصل را که به جرأت میتوان گفت در ۸۰ درصد فصل های فیزیک با آن مباحث آن مواجه خواهید شد را در کوتاه ترین زمان ممکن مطالعه نمایید و بدون هیچ فرمولی آن را یاد بگیرید پکیج سینماتیک حرف آخر این قدرت را به شما میدهد و هرچیزی که به عنوان یک منبع از آن انتظار دارید در اختیارتان قرار میگیرد.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.