theme wordpress
کسب و کار

راه های اقامت فرانسه با پلاتین ویزا

پلاتین ویزا : بسیاری از مردم جهان برای داشتن زندگی بهتر و تغییر زندگی و داشتن شغل و در آمد  بیشتر و امکانات رفاهی بیشتر تصمیم به مهاجرت به کشورهای اطراف می گیرند . دلیل این مهاجرت افراد بسیار متفاوت می باشد و افراد بنا به دلایل مختلف اقدام به مهاجرت میگیرند . یکی از کشورهایی که هر ساله مهاجران زیادی را به خود جای می دهد و امکاناتی را در اختیار مهاجران قرار می دهد کشور فرانسه می باشد. حال در ادامه بهتر است که با شرایط اقامت در کشور فرانسه آشنا شویم و حداقل شرایط لازم برای افرادی که اقدام به مهاجرت و اقامت در این کشور را دارند بازگو کنیم.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد  اقامت فرانسه بر روی این لینک کلیک کنید .ویزای فرانسه مدرکی است که به دارنده آن، اجازه اقامت در فرانسه را می دهد و برای هر خارجی که با هدف اقامت بیش از سه ماه به این کشور می آید، الزامی است. بدون اجازه اقامت فرانسه، فرد نه تنها به عنوان مقیم غیر قانونی این کشور در نظر گرفته می شود، بلکه نمی تواند به بسیاری از خدمات و کمک های دولتی نیز دسترسی داشته باشد.

مهاجرانی که در فرانسه زندگی می کنند معتقدند که این حرکت کیفیت زندگی آن ها را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. فرانسه تعادل خوبی بین کار و زندگی دارد و بر زندگی خانوادگی و شغلی نیز تأکید دارد. وقتی صحبت از زندگی خانوادگی به میان می‌آید، فرانسه دارای مدارس خوب فراوان، فرهنگ بالا و هزینه زندگی مقرون به صرفه است.

از سوی دیگر، وقتی صحبت از مشاغل به میان می ‌آید، بسیاری از برند های چند ملیتی برتر هستند که در فرانسه دفتر دارند. در فرانسه، هر کارمندی حق ۵ هفته مرخصی با حقوق را دارد. این به آن ها زمان زیادی می دهد تا سواحل، تاکستان ها، کلیساها و کاخ هایی را که فرانسه به آن ها مشهور است، کشف کنند.
اخذ اقامت فرانسه از طریق ازدواج
یکی از شرایط بسیار مهم جهت زندگی در این کشور آشنا بودن به زبان رسمی این کشور می باشد. اما در ادامه علاوه بر آشنا بودن به زبان فرانسه دلیل و شرایط مهم دیگر که شرایط اقامت را بسیار آسان تر می کند بازکو کنیم . یکی از این شرایط که در اولویت و مهم می باشد أخذ اقامت فرانسه از طریق ازدواج می باشد. یکی از ساده و راحت ترین روش های دریافت اقامت کشور فرانسه ازدواج با یک شخص فرانسوی می باشد . شخصی که با یک فرد فرانسوی ازدواح می کند اقامت دائم در این کشور برای شخص مورد نظر امکان پذیر خواهد بود . اما در جهت استفاده از این روش حتما با افرادی که در این زمینه تخصص کافی دارند مشورت و اطلاعات کافی را دریافت کنید.
انواع مجوزهای اقامت در فرانسه
بسته به اینکه اولین بار است که برای اخذ اقامت فرانسه درخواست می دهید یا قبلاً چند بار مجوز اقامت تان را تمدید کرده اید، می توانید یکی از دو مجوز اصلی اقامت زیر را دریافت کنید:
۱. برای درخواست Carte de Sejour،
باید در یکی از شعبات موسسات اقامتی در فرانسه حضور پیدا کنید و با ارائه مدارک ذکر شده در زیر، برای دریافت آن درخواست دهید. اگر در پاریس هستید، باید به اداره پلیس پاریس درخواست دهید. Carte de Séjour یک مجوز اقامت برای کسانی است که با ویزای اقامت طولانی به فرانسه می آیند و باید یکی از این موارد را انجام دهند:
اعتبار ویزای خود را که به عنوان اجازه اقامت (VLS TS) برای آنها عمل می کند، تمدید کنند
یا
باید ظرف سه ماه پس از ورود به فرانسه برای اخذ اقامت اقدام کنند.
۲. برای Carte de Resident،
در ای روش نیز شما باید به یکی از شعبات موسسات اقامتی در فرانسه مراجعه فرمایید و مدارک ذکر شده در بالا را همراه با ترجمه فرانسوی مدارک به زبان دیگر ارسال کنید. Carte de resident برای همسران شهروندان فرانسوی، والدین یک فرزند فرانسوی الاصل، مهاجران بازنشسته در فرانسه یا کسانی است که کارت اقامت خود را برای بیش از سه سال متوالی تمدید کرده اند.
• گواهی ۱۰ ساله
برای افرادی است که با کسی در فرانسه روابط خانوادگی دارند یا افرادی که به طور قانونی چندین سال در فرانسه اقامت دارند، قابل تمدید است.
• کارت آبی اتحادیه اروپا
سندی است که به دارنده آن (یعنی یک تبعه خارجی غیر اتحادیه اروپا)، اجازه ورود و ماندن در فرانسه را با هدف شرکت در فعالیت های پولی و کشف فرصت های شغلی موجود در حوزه کاری خود، حداکثر تا سه سال، می دهد.
• مجوز اقامت
که برای یک، سه یا شش ماه اعتبار دارد و برای والدین یک کودک بیمار در فرانسه یا یک داوطلب در یک ماموریت در فرانسه صادر می شود.

منبع این مطلب :  platinvisa.com/pages/8/اقامت-فرانسه

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.