theme wordpress
تشریفات جشن هاجشن تولد

جشن تعیین جنسیت چیست؟

همیشه دوران بارداری و حاملگی دارای فراز و فرودهایی برای خانواده ها بوده که گاه شیرین و گاه تلخ می باشد. تجارب دوران بارداری برای مادران و پدران طفل تازه و بدیع است و دوست دارند که گاهی شادی های خود را در این مورد به اشتراک بگذارند و دیگران را نیز در خوشحالی خود سهیم نمایند. با اجاره ویلا در شهریار می توانید به تفریح و گشت و گذار بپردازید و دور همی برای فرزند بدنیا آمده برپا کنید و خاطره ای خوش ثبت کنید.

طی سالیان اخیر شاهد فیلم ها و کلیپ های بسیاری در زمینه تعیین جنسیت بوده ایم و هر کدام به نحوی متفاوت بوده و جشن های خود را بر پا کرده اند. این جشن مهیج به گونه ای شکل گرفته که پدر و مادر و سایر میهمانان غافل گیر شوند و در این جشن جنسیت نوزاد خود را مطلع گردند. معمولا غافل گیر کردن دیگران به عهده ی یکی از اقوام نزدیک می باشد و او با در جریان قرار گرفتن اینکه کودک دختر است یا پسر اقدام به برگزاری این جشن می نماید. معمولا بعد از رفتن به سونوگرافی از آن ها می خواهند که جنسیت نوزاد را اعلام نکنند بلکه نتیجه را در پاکت قرار داده و آن پاکت را در اختیار فرد مسئول جشن می گذارند. هنگام برگزاری جشن از بادکنک، کیک، وسایل پذیرایی با رنگ های صورتی و آبی استفاده می شود و به این ترتیب تا لحظه ی آخر کسی دقیقا متوجه جنسیت کودک نخواهد شد. برای دعوت از میهمانان می توان از کارت دعوت استفاده نمود و حتما لازم نیست که ان را از جائی سفارش دهید، بلکه خودتان می توانید با استفاده از نرم افزارهایی که وجود دارند این کار را انجام داده و برای میهمانان ارسال نمائید، که البته این ارسال به صورتی حضوری و یا مجازی ممکن می باشد. در این گونه جشن ها می توان ایده ها و روش های متفاوتی را اجرا نمود که به همه ی میهمانان خوش بگذرد و ساعاتی به یاد ماندنی در ذهن همگی شکل بگیرد. برگزاری مسابقات کوچک، دادن قوطی های نوشیدنی به رنگ های صورتی و آبی به میهمانان، سرو انواع فینگر فودها و غذاهای لذیذ و باب طبع و همچنین تقسیم گیفت های زیبا و جذاب از جمله کارهایی است که با انجام دادنشان لذت یک جشن خوب و مختصر را می توان به دیگران هدیه کرد. فیلم برداری و گرفتن عکس را فراموش نکنید زیرا ثبت این خاطرات بسیار دلنشین می باشد و حتی بعدا می توان آن ها را به میهمانان هدیه داد.

ایده جشن تعیین جنسیت

ایده برای جشن تعیین جنسیت

برای این جشن معمولا از ایده های متفاوتی بهره گرفته می شود و هر کس بنا بر سلیقه ی خود آن را بر پا می کند. می توان این مراسم را به صورت های مختلف برگزار نمود از جمله اینکه می شود:

جعبه ای بزرگ را پر از بادکنک هایی با رنگ جنسیت جنین نمود که هنگام باز شدن جعبه این بادکنک های هلیومی رو به بالا به حرکت درآیند.

می توان بادکنک بزرگی را با رنگی غیر از آبی و صورتی را از بادکنک با رنگ موافق جنسیت جنین پر نمود به شکلی که درون ان مشخص نباشد و سپس پدر و مادر با فرو کردن سوزن در آن و ترکیدن بادکنک پر شده پی به جنسیت جنین خود خواهند برد.

روش دیگر این گونه است که به قنادی بروید و کیکی سفارش دهید که در درون آن از خامه ی پر شده با رنگ جنسیت جنین استفاده شود اما روی کیک رنگی دیگر داشته باشد. به این شکل هنگام بریدن کیک متوجه جنسیت فرزند خواهند شد.

ایده جشن جنسیت

اگر بتوانید می شود از کودکان ۳تا ۵ سال که هم جنس جنین هستند استفاده نمود به شکلی که در یک زمان خاص با در دست داشتن گل یا بادکنک وارد جشن شوند و آن ها را به میهمانان و پدر و مادر هدیه نمایند.

البته می شود جعبه ای زیبا و شیک را پر از وسایلی مانند جوراب، لباس و بادکنک که هم رنگ جنسیت جنین هستند نمود و با باز کردن آن دیگران نیز متوجه شوند جنسیت جنین چه می باشد.

چه هدیه ای در این روز مناسب است؟

معمولا در جشن هایی که بر گزار می شود هر کسی بنا بر سلیقه ی خود هدیه ای را برای میزبان می برد و با هم در این جشن شریک می شوند. اما در این نوع مراسم متفاوت، بهتر است از هدایایی استفاده شود که کاربردی باشد و به درد مادر و کودک نیز بخورد. از جمله چیزهایی که می توان در این جشن هدیه داد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

لباس حاملگی: این لباس از چیزهایی است که حتما مورد نیاز مادر قرار می گیرد زیرا در طی دوران بارداری دچار تغییر سایز شده و به دنبال لباس های راحت می گردد. پس با خرید یک لباس حاملگی شیک و زیبا به او در دوران بارداری کمک نمائید.

ماسک پا: در دوران بارداری معمولا خانوم ها دچار پا درد می شوند و به دنبال راه حلی برای تسکین آن هستند. با هدیه دادن این ماسک می توانید به آن ها در رفع این درد کمک شایانی نمائید.

اسباب بازی : با هدیه دادن اسباب بازی های متنوع و جذاب و حتی دست بافت به یاد جنین بوده اید و عشق و علاقه ی خود را به او یاد آور خواهید شد.

هدیه ای جشن تعیین جنسیت

لباس: خرید لباس های نوزادی و سرهمی زیبا از هدایای خوبی است که برای کودک بسیار کاربردی می باشد.

هدیه ای برای پدر جنین: به هر حال باید به گونه ای پدر طفل را نیز شاد کنیم و او را هم مرکز توجه قرار داد. با خرید هدیه برای او حتما غافل گیر می شود و کمی از استرس هایش رفع خواهد شد.

از موارد دیگری که می توان آن ها را به عنوان هدیه در این جشن به کار برد می توان از: اسطوخودوس، دستگاه ضربان قلب جنین، لیوان های ست، بسته ضروری کودک، پوشک بچه، جعبه ابزار نوزادی یاد کرد

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین مطالعه کنید

بستن
stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.