theme wordpress
کسب و کار

بررسی ویژگی ها و کاربردهای نانو سنگ ترامیت سفید

نانو سنگ ترامیت جزء سنگ‌های ساختمانی جدید و مدرن محسوب می‌شود. این نوع سنگ در مقایسه با دیگر سنگ‌های ساختمانی قیمت مناسب تری دارد و برای استفاده در نمای ساختمان بهترین گزینه است. با توجه به اینکه سنگ ترامیت به تازگی وارد بازار شده است، از این رو معدود افرادی با ویژگی‌ها و کاربرد آن آشنایی دارند. اگر تصمیم دارید در ارتباط با کاربردهای دیگر این سنگ زیبا بیشتر بدانید مطالعه این مطلب به شما کمک خواهد کرد.

ویژگی های نانو سنگ ترامیت چیست؟

نانو سنگ ترامیت نیز مانند سایر سنگ‌های ساختمانی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. این نوع سنگ مدت زمان کوتاهی است که در کشورهای مختلفی همچون ایران به عنوان نمای ساختمان استفاده می‌شود. یک از اصلی ترین خصوصیات این سنگ وزن کم آن است که سبب شده جهت استفاده در مکان‌های مرتفع گزینه مناسبی باشد، از این رو احتمال افتادن آن بعد از نصب نزدیک به صفر است. البته این نوع سنگ ساختمانی ویژگی‌های دیگری نیز دارد که سبب تمایز آن شده است. در ادامه مطلب در این زمینه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

رنگی سفید و یکدست

رنگ سفید و یکدست سنگ ترامیت سبب شده است که برای استفاده در دکوراسیون خارجی و حتی داخلی انتخابی فوق العاده باشد. در ارتباط با نانو سنگ ترامیت خوب است بدانید که بازه رنگ محدودی دارد و همین امر به جذابیت آن افزوده است. همچنین سطح صیقلی این سنگ آن را به یک سنگ نمای زیبا و لطیف تبدیل کرده است.

قیمت مناسب

یکی از دلایلی که مشتریان این سنگ را جزو کاندیدای اصلی برای خرید سنگ سفید ساختمانی خود قرار داده اند، قیمت مناسب آن است. در حال حاضر قیمت سنگ و هزینه نصب آن رو به افزایش است، از این رو قیمت مناسب این سنگ نما ارزان سبب شده است که مشتریان توان خرید آن را به عنوان سنگ زیبا و جذاب جهت نمای ساختمان خود داشته باشند.

سنگ سفید ساختمانی

کیفیت مناسب برای استفاده در نمای ساختمان

ویژگی دیگر نانو سنگ ترامیت کیفیت بالای آن است. در واقع نانو بودن این نوع سنگ سبب شده که میزان آب کمتری داخل آن نفوذ کند، در نتیجه نانو سنگ ترامیت به سنگی مقاوم در برابر رطوبت، باران و حتی تابش نور خورشید تبدیل شده است. علاوه براین متخلخل بودن سنگ ترامیت سبب شده است که به آسانی به ملات بچسبد، از این رو می‌توان آن را بدون هیچ نگرانی به عنوان سنگ نمای ساختمان استفاده کرد.

نانو سنگ ترامیت سفید چه کاربردهایی دارد؟

سنگ ترامیت را می‌توان به عنوان اصلی ترین مصالح ساختمانی به شمار آورد. از این مدل سنگ جهت پله‌ها، ساخت کف پوش ساختمان، بخش دیوارها و همچنین دیگر بخش‌های داخلی و خارجی ساختمان نیز استفاده می‌شود. بعلاوه کار بردن نانو سنگ ترامیت سفید در دکوراسیون داخلی، فضا را بسیار شیک و خاص خواهد کرد. لازم به ذکر است که این مدل سنگ را در محیط‌های عمومی نظیر معابر و پارک‌ها نیز به کار می‌برند.

از دیگر کاربردهای این سنگ استفاده در نمای ساختمان و دیواره حیاط است که در ادامه مطلب در این زمینه بیشتر توضیح خواهیم داد.

استفاده از نانو سنگ ترامیت در نمای ساختمان

همانطور که می‌دانید مهم ترین مرحله ساختمان سازی طراحی و ساخت نمای آن است؛ چرا که بخش نما معرف اصلی هر ساختمان به شمار می‌آید و هرکس با مشاهده آن در رابطه با دکوراسیون داخلی نیز می‌تواند تصوری داشته باشد. چنانچه از نانو سنگ ترامیت در نمای ساختمان استفاده شود می‌توانید با خیال راحت در رابطه با آن تصمیم بگیرید. به دلیل اینکه این نوع سنگ در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. همچنین خاصیت ضد برق نیز دارد و مانع جمع شدن الکتریسیته ساکن خواهد شد، در نتیجه دوام و ماندگاری زیادی خواهد داشت.

سنگ نما رومی

از طرف دیگر سنگ ترامیت جزو سنگ نما رومی محسوب می‌شود که سطحی یکدست، سفید و زیبایی دارد. این ویژگی‌ها همراه با قیمت کم آن باعث شده است که عنوان شکیل ترین سنگ نمای ساختمانی را به خود اختصاص دهد. این جذابیت و زیبایی نانو سنگ ترامیت به حدی است که افراد با مشاهده این نوع سنگ در نمای ساختمان به وجد می‌آیند.

در رابطه با نانو سنگ ترامیت باید گفت که می‌توان آن را به راحتی برش زد، در نتیجه به شکل ها و فرم‌های مختلف در خواهد آمد. این ویژگی سبب شده است که بتوان آن را با ابعاد گوناگون سفارش داد و در سبک‌های مختلف جهت نمای ساختمان به کار برد. اگر به دنبال سنگ نمایی هستید که نصب آسانی داشته باشد ما به شما سنگ ترامیت را پیشنهاد می‌دهیم، به دلیل اینکه سنگین نیست، چسبندگی بالایی دارد در نتیجه به آسانی از نما جدا نخواهد شد.

یکی از دغدغه های مهندسین برای به کار بردن نانو سنگ ترامیت در نما وجود تخلخل بالا در آن است. این موضوع احتمال ورود رطوبت و گرد و غبار به درون بافت آن را بالا می‌برد. در این شرایط شاهد تغییر رنگ سریع سنگ خواهیم بود و به مرور زمان به دلیل نفوذ رطوبت در داخل آن ترک خواهد خورد. خبر خوش این است که با کمک تکنولوژی نانو تا حد زیادی این مشکلات حل شده است. در نتیجه بدون هیچ نگرانی می توانید از سنگ ترامیت در نمای ساختمان استفاده کنید.

نصب سنگ سفید ترامیت برای دیواره حیاط

نوع سنگ مورد استفاده برای دیواره حیاط ویژگی‌های یکسانی با سنگ نمای ساختمانی دارد. به نظر شما دلیل آن چیست؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت که هم نمای ساختمان و هم دیواره حیاط به یک مقدار در معرض تابش مستقیم نور خورشید، گرد و غبار، بارش باران و برف و ناپایداری شرایط جوی قرار دارند. تنها تفاوتی که وجود دارد این است که سنگ نمای ساختمان از لحاظ ظاهری جذاب تر و زیباتر است.

نانو سنگ ترامیت

در حال حاضر نانو سنگ ترامیت گزینه مناسبی جهت دیواره حیاط، تراس، ایوان، بالکن و یا پارکینگ خواهد بود، چرا که کیفیت بسیار عالی دارد و خرید آن در مقایسه با سایر سنگ‌ها مقرون بصرفه تر است.

هنگام خرید نانو سنگ ترامیت به چه نکاتی توجه کنیم؟

با در نظر گرفتن خصوصیات سنگ ترامیت در خرید آن تردیدی وجود ندارد. با این حال نباید فراموش کرد این سنگ در کنار زیبایی و جذابیت خاصی که دارد به مراقبت‌های ویژه نیاز خواهد داشت. در این ارتباط موقع خرید به این نکته توجه داشته باشید که سنگ ترامیت در برابر تغییرات ناگهانی حرارتی و دمای محیط بسیار حساس است. از طرف دیگر نانو سنگ ترامیت را باید با احتیاط حمل کرد تا در حین انتقال دچار آسیب نشود.

در زیر یکسری معیارهای دیگری که باید موقع خرید مد نظر قرار گیرند را مشاهده می‌کنید:

  • درجه کیفی سنگ ترامیت
  • میزان ضخامت سنگ نما
  • توجه به آبگریز و یا غیر آبگریز بودن سنگ
  • در نظر گرفتن درجه سختی

سنگ سفید ترامیت را از کجا بخریم؟

در این مطلب با خصوصیات و کاربردهای سنگ ترامیت بیشتر آشنا شدید. اگر قصد خرید نانو سنگ ترامیت را دارید باید آن را از مراکز معتبر تهیه کنید. شما می‌توانید با خرید ترامیت مهتاب یکی از بهترین سنگ‌های سفید ترامیت را برای نما و سنگ دیواره حیاط تهیه کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.