theme wordpress
کسب و کار

۸ نکته برای صفحه درباره‎ما برای کسب و کار اینترنتی

نکاتی برای صفحه ی درباره

احتمالا به صفحه درباره ما در سایت ها دقت کرده اید. واقعیت این است که صفحه درباره‎ما یک نیاز مهم برای سایت است؛ چون کسب وکار شما را به افراد و بازدیدکنندگان معرفی می کند و دقیقا به آن ها میگوید شما چه کاری انجام می دهید. دقت در طراحی صفحه درباره‎ما یک الزام است چون در اعتماد افراد به سایت بسیار تاثیرگذار است. افراد بازدید کننده با دیدن این صفحه اطلاعاتی درباره سایت شما کسب می کنند، بنابراین در این نوشته قصد دارم ۸ نکته برای صفحه درباره‎ما  یک کسب و کار اینترنتی برای شما بیان کنم.

۱- سعی کنید کامل درباره خود بگویید

به یاد داشته باشید، بازدیدکنندگان کنجکاو هستند تا در مورد شما و سایت شما، یاد بگیرند چه کاری انجام می دهید و چگونه می توانید زندگی آن ها را بهتر کنید. بسیار هیجان انگیز توضیح دهید چه کاری انجام می دهید و کسب وکار شما  به حل مسایل افراد کمک می کند. ببینید شما در صفحه درباره ما باید به این سوالات پاسخ دهید:

چگونه آغاز به کار کرد؟

موسس کسب و کار شما چه کسانی هستند؟

ایده این کسب و کار از کچا آمده است؟

اهداف کسب وکار شما چیست؟

چه چیزی به شما انگیزه در کسب و کار می دهد؟

 

همه چیز درباره خود بگویید

۲- هدف وب سایت شما را بنویسید

صفحه “درباره ما” صفحه ای است که شما می توانید محصولات و خدمات خود را نمایش دهید و بگویید چه چیزی باعث شد، بازدید شما افزایش یابد. دقیقا به بازدیدکنندگان بگویید چه چیزی می توانند از وب سایت انتظار داشته باشند. اطلاعاتی درباره محصولات و خدمات خود بنویسید. باید بازدیدکنندگان شما احساس کنند سایت شما بهترین سایتی است که وارد شدند. توضیح دهید که چه چیزی باعث تمایز کار شما از رقبا می شود و همچنین بیان کنید چرا مشتریان از محصولات و خدمات شما خرید می کنند.

۳- فرمی در صفحه درباره ما وجود داشته باشد

ببینید حتی اگر صفحه درباره ما محبوب ترین صفحه در سایت شما نباشد اما باز هم تعدادی از افراد از این صفحه دیدن می کنند. اگر شما فرمی را در این صفحه قرار نداده باشید، به احتمال زیاد افراد هرگز به این صفحه بر نمی گردند. وجود یک فرم، بازدیدکنندگان را جذب می کند تا نظراتشان را همراه با ایمیل به شما ارسال کنند. شما می توانید با داشتن ایمیل افراد، برای آن ها  در هفته مطالبی را ارسال کنید  و به این ترتیب با مشتریان ارتباط برقرار کیند.

۴- از عکس در صفحه درباره‎ما استفاده کنید

انسان می تواند ۶۰هزار بار سریعتر از عکس، متن را پردازش کند. برای نتیجه گرفتن،درباره ما بهتر است از متن های طولانی در این صفحه استفاده نکنید، چون اکثر مردم فرصت خواندن متن‎های طولانی را ندارند. از متن‎های کوتاه تر استفاده کنید،  همچنین متن ها را به صورت تیتر بنویسید و از عکس و فیلم استفاده کنید.

 

 

 

۵-از صفحه درباره‎ما بازدیدکنندگان را به محصولات محبوب هدایت کنید

صفحه درباره‎ما، بهترین مکان برای نمایش محبوب ترین صفحات سایت، دسته بندی محتوا و محصولات با کیفیت بالا است. به خوانندگان بعد از یادگیری کسب و کار شما، توصیه ها را انجام دهید.

۶- در صفحه درباره‎ما آدرس شبکه های اجتماعی را قرار دهید

امروزه  بیشتر افراد وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند به همین دلیل حتما آدرس شبکه های اجتماعی خود را در صفحه درباره‎ما بیان کنید.

۷-تاکید میکنم، مختصر بنویسید

در صفحه درباره‎ما سعی کنید اطلاعات را طولانی ننویسید. اطلاعاتی که در این صفحه می نویسید حدودا ۳۰۰ تا ۴۰۰ کلمه باشد.

دربره ما

 

۸- اطلاعات تماس را بنویسید

در  درباره‎ما اطلاعات تماس مانند شماره تلفن، آدرس ایمیل را بنویسید تا اگر بازدیدکننده سوال یا پیشنهادی داشته باشند با شما در میان بگذارند. شما می توانید از نظرات سازنده افراد در جهت بهبود کسب و کار استفاده کنید چون گاهی افراد نظراتی می دهند که به فکر افراد تیم شما نرسیده است. حال تصور کنید وقتی افراد بیشتری پیشنهادات خود را بیان کنند چقدر در بهبود کسب و کار شما تاثیر گذار است.

 

صحبت پایانی

در این نوشته بیان کردم که صفحه درباره‎ما در سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما در این صفحه باید همه اطلاعات مهم را به بازدیدکنندگان ارایه دهید باید ذکر کنید اهداف کسب و کار شما چه چیزی است و کسب وکار شما چه نیاز مخاطب را برطرف می کند. بازدیدکنندگان باید وقتی وارد سایت شما می شوند احساس کنند سایت شما بهترین سایتی است که تا به حال دیده اند. باید برای مخطبان توضیح دهید چه تفاوتی با رقبا دارید.  در صفحه درباره ما از متن های کوتاه به صورت تیتر وارد استفاده کنید. استفاده از عکس و فیلم در این صفحه بسیار تاثیرگذار تر از متن است چون افراد حوصله خواندن مطالب طولانی را ندارند. همچنین سعی نمایید اطلاعات تماس مثل شماره تلفن، آدرس ایمیل، آدرس شبکه های اجتماعی را هم برای بازدیدکنندگان بنویسید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.