theme wordpress
تشریفات جشن هاجشن عروسی

کارهایی که باید قبل از تشریفات عروسی‌ انجام دهید

کارهایی که باید قبل از تشریفات عروسی‌ انجام دهیدReviewed by آزادوار on Dec 6Rating: ۴.۰در این متن، راه حل ساده‌ی ۹ مرحله‌ای را به شما ارائه می‌کنیم تا هیچ چیزی بهترین روز زندگی شما را خراب نکند. این مراحل را باید ۷ روز قبل از روز عروسی‌تان پیگیر شوید.

ازدواج و جشن عروسی یک بار در طول عمرتان بیشتر تجربه نمی‌شود. و این روز، شادترین روز هر خانمی در زندگیش است. چه چیزی می‌تواند از یک جوش قرمز که فقط یک روز قبل از عروسی‌تان سبز شده است بدتر باشد؟! آیا دوست دارید در عکس‌های عروسی‌تان چاق بنظر برسید؟ چه می‌شود اگر چیزی را برای روز عروسی خود فراموش کنید؟

تمام این‌ها کابوس‌هایی هستند که نباید آن‌ها را دست کم بگیرید! در این متن، راه حل ساده‌ی ۹ مرحله‌ای را به شما ارائه می‌کنیم تا هیچ چیزی بهترین روز زندگی شما را خراب نکند. این مراحل را باید ۷ روز قبل از روز عروسی‌تان پیگیر شوید.

۱. یک چک لیست تهیه کنید
چک لیستی از همه‌ی چیزهای مهم درست کنید، بنابراین می‌توانید مطمئن شوید که انجام هیچ کاری را فراموش نخواهید کرد. می‌توانید بعداً از این لیست برای یادآوری انجام کارها نیز استفاده کنید. بعلاوه، بعداً آرامش خواهید داشت، چرا که لیستی از کارهایی که باید انجام دهید روبروی شماست و دلهره نخواهید گرفت.

۲. درباره‌ی برنامه‌های جایگزین فکر کنید
برنامه ریزی جشن عروسی
فقط نوشتن چک لیستی از کارهایی که باید انجام شود کافی نیست! برای روزی به بزرگی روز عروسی‌تان، بهتر است که بجای اظهار پشیمانی، جوانب احتیاط را رعایت کنید! از اینرو مطمئن شوید برای زمانی که چیزی اشتباهی شد یا کاری به خوبی پیش نرفت، برنامه‌های جایگزینی در نظر گرفته‌اید.

۳. یک دوره‌ی آزمایشی داشته باشید
بجای اینکه صبر کنید تا نتیجه‌ی آرایش و مدل مویتان را روز عروسی ببینید، بهتر است یکبار یک دوره‌ی آزمایشی داشته باشید تا مطمئن شوید که چه شکلی خواهید شد. اگر احتیاج شد می‌توانید تغییراتی ایجاد کنید، مثلاً در موردی که فکر می‌کنید چیزی مناسب شما نیست.

۴. لباس و کفشتان را امتحان کنید
شما میلیون‌ها بار لباستان را امتحان می‌کنید! اما برای آخرین بار، یک هفته قبل از عروسی‌تان هم دوباره امتحانش کنید. در مواردی ممکن است شما کمی وزن کم کرده یا برعکس کمی هم تپل تر شده باشید، می‌توانید در چنین مواردی از خیاطتان بخواهید تا تغییرات مورد نیاز را روی لباستان اعمال کند. به همین شکل، کفش‌هایتان را هم تست کنید تا مطمئن شوید که به خوبی اندازه‌ی پایتان است. حالا لباس و کفش‌هایتان را باهم بپوشید تا ببینید آیا می‌توانید بخوبی با آن‌ها راه بروید، برقصید و تمام کارهایی که روز عروسیتان قرار است انجام دهید را انجام بدهید؟

۵. رژیم زیبایی بگیرید
از یک متخصص، مشاوره بگیرید و یک رژیم زیبایی خاص مناسب پوستتان را تنظیم و اجرا کنید. با پاک‌کننده‌های مخصوص صورت و آن دسته از محصولاتی که مخصوص عروس‌ها تولید شده است، چربی بیش از اندازه‌ی پوستتان را بگیرید. حواستان هم باشد که اگر پوست حساسی دارید، محصول جدیدی را که پیش‌تر از آن استفاده نکرده‌اید امتحان نکنید.

۶. به خودتان استراحت دهید
یک هفته قبل از عروسی‌تان، از رفت و آمد خیلی زیاد بپرهیزید. تا آنجایی که ممکن است داخل خانه بمانید و از نور خورشید دور باشید. اگر هم می‌خواهید برنزه کنید، همیشه می‌توانید به سراغ اسپری‌های برنزه کننده بروید. به یک مرکز اسپا و ماساژ مراجعه کنید و کمی به خودتان برسید و آرامش کسب کنید.

۷. دندان‌هایتان را سفید کنید
در روز عروسی‌تان، کاری که باید انجام دهید این است که خیلی بخندید! بنابراین به یک دوره‌ی جرم گیری دندان نزد دندان پزشکتان بروید تا مطمئن شوید هنگامی که لبخند می‌زنید دندان‌هایتان همچون مروارید سفیدند. همچنین لبخند زدنتان را روبروی آینه میلیون‌ها بار تمرین کنید، تا اینکه در آن روز بزرگ به بهترین شکلی که می‌توانید بخندید.

۸. آب بیشتری بنوشید اب بیشتر بنوشید
آب، پوست شما را از داخل پاکسازی می‌کند. هیچ مقدار و هیچ نوع آرایش و رژیم زیبایی نمی‌تواند این کار را برایتان انجام دهد! از این رو مطمئن شوید که ۷ روز قبل از عروسی‌تان بیشتر و بیشتر از قبل آب می‌نوشید تا پوستی درخشان و روشن پیدا کنید.

۹. به اندازه‌ی کافی بخوابید
اگر کم بخوابید، نه تنها پوستتان آویزان می‌شود، بلکه زیر چشمانتان هم خورجین کبود زشتی پدیدار خواهد شد! بنابراین مهم نیست چه کار می‌کنید، قبل از عروسی‌تان باید به اندازه‌ی کافی بخوابید.

حالا نوبت این است که تمام غذاهای چرب و بدون ارزش غذایی را کنار بگزارید. واقعاً زمان این نیست که خطر کنید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که یک رژیم غذایی سالم حاوی آجیل‌ها، غلات، برنج قهوه‌ای، میوه‌ها و سبزیجات دارید. برایتان آرزوی موفقیت و خوشبختی می‌کنم عروس خانم.

نوشته های مرتبط

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.