theme wordpress
تشریفات جشن هاجشن تولد

چند نکته درباره جشن تولد در خانه

چند نکته درباره جشن تولد در خانهReviewed by آزادوار on Sep 29Rating: ۳.۵چند نکته درباره جشن تولد در خانهاین نکات به شما کمک می کند تا تولدی شاد و بدون دردسر برای فرزند دلبندتان در خانه برگزار کنید.

 این نکات به شما کمک می کند تا تولدی شاد و بدون دردسر برای فرزند دلبندتان در خانه برگزار کنید.

۱. قالی ها را جمع کنید تا آخر جشن با خامه له شده و اشک شمع روی قالی مواجه نشوید. فرش کثیف


۲. تعارف میوه را کنار بگذارید و آن را روی میز بلند بچینید تا هر کس از خودش پذیرایی کنید.


۳. می توانید محلی را که قرار است کیک تولد قرار بگیرد, مشخص کنید و یکی از عکس های زیبای صاحب تولد را پشت سر او مانند پوستر ” به صورت پلات یا فتوکپی رنگی” بزنید.


۴. اگر تولد یک کودک تا ده سال است و می خواهید کاغذ رنگی یا بادکنک استفاده کنید همه را در یک طیف رنگی برای مثال انواع سبز یا قرمز استفاده کنید. این طور تزیینات شما بیشتر به چشم می آید حتی می توانید لباس کودک تان را هم رنگ این تزیینات انتخاب کنید.


۵. اگر بودجه تان کم است ناراحت نشوید. تولد احترام به کسی است که دوستش داریم. simple birthday یک کیک کوچک خانگی یا آماده و یک ظرف میوه از یخچال را روی قالیچه بگذارید. به همین سادگی جشن بگیرید, حتی میتوانید هندوانه را از وسط میوه ها شمع بلند قرار دهید.


۶. گل های طبیعی زیباترین عناصر برای تزیین هستند. گل تولد می توانید کنار کیک گل هم رنگ و روی میز دسته بزرگی از گل مورد علاقه صاحب تولد بگذارید. می توانید برای تزیین میوه از برگ های بلند پیچک در اطراف ظرف استفاده کنید و اطراف کیک برگ مو یا میوه کاج رنگ شده بگذارید.

 


۷. هنگام عقب زدن صندلی ها برای باز شدن جا, آنها را به دیوار نچسبانید. زیرا بر اثر حرکت مهمانان, رنگ و نقاشی دیوار صدمه میبینید. میزهای میوه و پذیرایی از سر راه نگذارید و رومیزی های این میزها را جمع یا تا کنید تا کودکان موفق به کشیدنشان نشوند.

 

تابناک با تو

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین مطالعه کنید

بستن
stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.