theme wordpress
کسب و کار

مزایای مبل شویی در منزل چیست؟

با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، خرید یک مبل نو و جدید برای هر کسی ممکن نیست. چرا که معمولا قیمت مبل‌ها به نسبت زیاد و شاید با توجه به شرایط حال و حاضر قدرت خرید کم باشد. به همین منظور شما باید مبلمان خود را به درستی نگهداری و مراقبت کنید. در این حالت قطعا علاوه بر نو ماندن آنها همیشه تمیز و درخشان هستند. در حقیقت تمیزی مبلمان روی دکوراسیون و زیبایی کل منزل تاثیرگذار است. اما چطور باید مبلمان منزل را بشوییم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بهترین و ساده‌ترین راه برای شستشوی مبلمان منزل بهره از خدمات مبل شویی منزل قالیشویی‌های معتبر نظیر قالیشویی گل ابریشم است. در ادامه این مطلب درباره مبل شویی در منزل بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد.

مبل شویی

منظور از مبل شویی در منزل چیست؟

همانطور که در ابتدا مطالعه کردید، مبل شویی در منزل یکی از راحت‌ترین و آسان‌ترین روش‌های شستشوی مبلمان در خانه است. شما با بهره از خدمات مبل شویی قالیشویی‌ها می‌توانید در کمترین زمان ممکن مبلمان منزل یا دفتر کار خود را بدون کوچکترین آسیب بشویید. به عنوان مثال اگر در کامرانیه زندگی می‌کنید می‌توانید با پیدا کردن بهترین قالیشویی در کامرانیه مبلمان منزل را به راحتی بشویید.

به طور کلی دستگاه مبل شویی به دو نوع خانگی و صنعتی تقسیم می‌شود. همانطور که در از نام هر دستگاه مشخص است، هر یک از آنها کاربرد متفاوتی دارند. دستگاه مبل شوی خانگی معمولا جهت شستشوی عمیق مبلمان و از بین گرد و غبار روی مبل استفاده می‌شود. این در حالیست که دستگاه صنعتی برای مقاصد حرفه‌ای‌تری کاربرد دارد.

چگونگی فرآیند کار دستگاه مبل شویی

به طور کلی دستگاه مبل شویی دارای دو سیستم مکنده و پاشنده است. مواد شوینده از طریق مخزن مخصوص روی مبل پاشیده می‌شود و آب کثیف روی مبل از طریق دستگاه مکنده، کشیده و داخل مخزن مربوطه ریخته می‌شود. شوینده‌ای که شرکت‌های قالیشویی در این روش از آن بهره می‌گیرند، شوینده مخصوص مبلمان است. دستگاه مبل شوی به تمیز کردن عمقی مبلمان کمک می‌کند. همچنین این دستگاه مکش قدرت بسیار بالایی دارد که آب آلوده و هر گونه گرد و غبار روی مبل را از بین می‌برد.

شستشوی مبل

مزایای شستشوی مبل در منزل چیست؟

همانطور که می‌دانید شستشوی مبلمان با شوینده‌های مختلف و روش سنتی، می‌تواند به بافت، اسفنج و حتی تار و پود مبلمان آسیب وارد کند. به همین منظور می‌توان گفت، شستشوی مبلمان به روش سنتی و با هر ماده شوینده‌ای موجب کوتاه شدن طول عمر مبلمان می‌شود. علاوه بر این در روش شستشوی دستی زمان زیادی لازم است تا مبل کامل خشک و قابل استفاده مجدد شود. به همین منظور امکان آسیب وجود دارد. بنابراین بهترین روش برای شستن و تمیز کردن مبلمان در منزل، مبل شویی با دستگاه است. مزایای شستشوی مبل در منزل عبارتست از:

  • شستشوی سریع‌تر در مقایسه با روش دستی
  • مناسب برای انواع پارچه
  • شستشوی عمقی و کامل
  • خشک شدن فوری مبلمان
  • افزایش طول عمر مبلمان
  • هزینه مناسب
  • دردسر کمتر
  • ضدعفونی کردن مبلمان
  • از بین بردن لکه‌های سرسخت
  • عدم نیاز به جابجایی مبلمان

نحوه انجام شستشو با دستگاه مبل شویی

همانطور که در بالا توضیح داده شد، دستگاه مخصوص مبل‌ شویی دارای دو محفظه مخصوص ماده شوینده و آب کثیف است. ماده شوینده مخصوص مبل معمولا به صورت قرص است. این قرص را با آب درون محفظه دستگاه ترکیب و آب می‌کنند. این مواد ترکیبی روی مبل پاشیده می‌شود. سپس آب کثیف مبل نیز فورا به داخل محفظه مخصوص دیگر کشیده شده و با این کار به سرعت مبلمان خشک می‌شوند. در نتیجه دیگر رطوبت و آب درون مبل باقی نمی‌ماند. بنابراین آسیبی به تاروپود و بافت مبل وارد نخواهد شد.

یکی از مزیت‌های شستشوی مبل با این دستگاه این است که در خانه انجام شده و برای استفاده از این خدمات نیازی به حمل و انتقال مبلمان سنگین به شرکت قالیشویی نیست. بنابراین شما نیازی به هزینه ارسال و حمل مبلمان ندارید. انجام شستشو با داستگاه توسط متخصص انجام شده و قدرت تمیزکنندگی ان بسته به میزان کثیف بودن مبلمان قابل تغییر است.

متخصصین قالیشویی‌ها می‌توانند با توجه به جنس، رنگ پارچه و همچنین میزان و شدت کثیفی مبلمان بهترین مواد شوینده و روش شستشوی خانگی را انتخاب کنند. در این حالت بهترین نتیجه برای شما حاصل خواهد شد.

تمیز شدن مبلمان در روش شستشوی خانگی به وسیله دستگاه مختلف تنها در عرض چند ساعت انجام می‌شود. شما بلافاصله پس از شستن مبلمان می‌توانید از آنها استفاده کنید. در حقیقت پس از نشستن روی مبل کوچکترین خیسی یا رطوبتی را احساس نخواهید کرد.

هزینه مبل شویی با دستگاه در خانه چقدر است؟

همانطور که در چندین سطر پیشین مطالعه کردید، مبل شویی با دستگاه در خانه مزایای بسیار زیادی دارد. این روش یکی از روش‌های مقرون به صرفه محسوب می‌شود که شما در کمترین زمان ممکن می‌توانید مبلمان منزل، اداره یا دفتر کار خود را بشویید. در این حالت نه تنها به مبل آسیبی وارد نمی‌شود بلکه نیازی به صرف هزینه حمل و نقل نیز وجود نخواهد داشت.

اما شاید این سوال در ذهن شما نیز وجود داشته باشد که هزینه شستشو مبل در خانه چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، هزینه مبل شویی بسته به برخی عوامل کاملا متفاوت است. بنابراین نمی‌توان یک عدد مشخص را بیان کنیم. البته بسته به این عوامل در ابتدای هر سال اتحادیه قالیشویی میزان مشخصی را به شرکت‌های قالیشویی اعلام می‌کند. اما به طور کلی هزینه شستشوی مبلمان در خانه با دستگاه بسته به تعداد مبلمان (۷ نفره یا ۱۲ نفره)، جنس آن، شدت کثیفی و… می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین برای برآورد قیمت شما باید با قالیشویی محله خود تماس بگیرید تا متخصصین جهت بازدید به محل زندگی شما بیایند. به عنوان مثال اگر در منطقه کامرانیه زندگی می‌کنید بهترین کار تماس با یک قالیشویی در کامرانیه است.

یادداشت پایانی

همانطور که در طول این مقاله مطالعه کردید، مبل شویی در منزل یکی از روش‌های مقرون به صرفه و راحت برای شستن مبل‌های خانگی و اداری است. به همین منظور شما می‌توانید برحسب نیاز با یک قالیشویی معتبر نظیر گل ابریشم تماس بگیرید و از خدمات مبل شویی در منزل آنها جهت شستشوی مبلمان بهره بگیرید.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.