theme wordpress

پکیج های اجی مجی دوم ابتدایی با تدریس خانم نرجس نوربخش

این روزها یکی از اساسی ترین مشکلات والدین و دانش آموزان و حتی معلمان بحث آموزش می باشد که با وجود کرونا این موضوع بسیار دشوار شده است. به خصوص دانش آموزان ابتدایی که باید دارای پایه ای قوی نیز باشند تا آینده شان هم تحت تاثیر قرار نگیرد و با اطلاعات کافی به مراحل بالاتر راه بیایند. اما با وجود کرونا بهترین راه حل کدام است؟ تا انتها با من همراه باشید تا راه حل را برای شما ارائه بدم.

چرا باید آموزش دروس پایه ابتدایی را جدی بگیریم؟

ابتدایی حکم مهم ترین دوره آموزشی یک دانش آموز را دارد به طوری که اگر در این دوران بتواند موفق باشد با پایه ای قوی به سال های بعدی راه پیدا کند پس چه بهتر که برای یادگیری دانش آموز در این دوران وقت بسیاری صرف کرده و تک به تک مباحث را به خوبی به دانش آموزها آموزش دهیم.

مشکلات اپلیکیشن شاد

برنامه شاد در سال تحصیلی گذشته برای جبران تعطیلی مدارس و پیگیری آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی توسط آموزش و پرورش تولید و به دانش آموزان و معلمان ارائه شد . این برنامه اولین تجربه نظام آموزشی کشور برای آموزش مجازی بوده و قاعدتا مانند هر برنامه نوپای دیگری دارای ایرادات مختلفی می باشد. یکی از مشکلات اساسی این برنامه در این است که برخی دانش‌آموزان می‌گویند آموزش‌های تلویزیونی و مجازی را به‌خوبی متوجه نمی‌شوند و یادگیری آنها اتفاق نمی‌افتد. این موضوع درست است آن هم از دو جهت؛ نخست اینکه در آموزش تلویزیونی فرصت ارائه هر درس بسیار کوتاه است و مطالب سریع بیان و از آن رد می‌شوند یعنی اصلاً بحث حل تمرین وجود ندارد و همچنین اگر سوالی برای دانش آموز پیش بیاید مجالی برای پرسیدن نیست که این اتفاق بیشتر سبب سردرگمی آن ها می شود. در ادامه می توانید دی وی دی های اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

اهمیت آموزش با انیمیشن و تصویرسازی

با توجه به مشکلات مذکور و با توجه به این که حتی ممکن است بسیاری از دانش آموزان نتوانند به شبکه شاد دسترسی پیدا کنند بنا به دلایل مختلفی از جمله نداشتن موبایل، حضور در مناطق محروم که حتی اینترنت در آن مناطق وجود ندارد تا دانش آموز بتواند توسط ان به این برنامه متصل شده و مطالب را آموزش ببیند. پس بهتر است آموزش به صورتی اتفاق بیفتد که هم برای دانش آموز جذاب باشد و هم بتواند با شرایط ممکن مطالب را به خوبی یاد بگیرد و به خاطر بسپارد یکی از این راه ها آموزش دیدن دانش آموز با انیمیشن و تصویر می باشد. تصاویر تا مدت ها در ذهن دانش آموز باقی می ماند و دیگر جای نگرانی ای برای آموزش آن ها نخواهد بود و موفقیت حتمی می شود.

معرفی اجی مجی به عنوان بهترین راهکار

متاسفانه از اوایل اسفند ماه سال قبل تمامی دانش آموزان ابتدایی درس را کنار گذاشته و یا خیلی کم به آن اهمیت داده اند و این سبب شده تا آن طور که باید و شاید مطالب را به خوبی یاد نگیرند و حتی دچار یک تنبلی خاص نیز در یادگیری شوند، چون با وجود بازگشایی مدارس کلاس های حضوری بسیار کم خواهد بود که این اتفاق به ضرر دانش آموزان است. برای کسب اطلاعات بیشتر، میتوانید به سایت اجی مجی ابتدایی مراجعه کنید. تدریس موسسه اجی مجی از همه مهم تر در این دوران دانش آموزانی که سال اولی هستند که با معزل بزرگی روبه رو خواهند شد اما حرف آخر با استفاده از اجی مجی و روش تدریس خاص خود به والدین و فرزندان خود این مژده را می دهد که دیگر نگران یادگیری دروس نباشند.اجی مجی دو شخصیت عروسکی هستند که خواهر و برادرند و جزو دانش آموزان کلاس می باشند وقرار است دانش آموزان در کنار این دو خواهر و برادر و اساتید مجرب و دلسوز مجموعه ابتدایی با سرگرمی و نهایت سادگی کل دروس را آموزش ببینند.

معرفی نرجس نوربخش معلم دوم ابتدایی

خانم نوربخش از زبده ترین دبیران نمونه کشور هستند که پایه دوم دبستان را آموزش می دهند و ایشان در میان اجی و مجی به ((خانوم اجازه)) معروف هستند. با کمک بیان شیوا و تدریس بسیار ساده و قابل درک این معلمان گرامی یادگیری ساده تر خواهد بود. در ادامه می توانید محصولات اجی مجی دوم ابتدایی را هم مشاهده بفرمایید که از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند.

۲۰ درصد از محتوای آموزشی رایگان

مجموعه اجی و مجی برای دانش آموزان ابتدایی یک هدیه ویژه هم دارد که به شدت در یادگیری و همچنین آشنایی با تدریس های این مجموعه تاثیر دارد . مجموعه اجی و مجی یک پنجم کل آموزش های هر پایه معادل ۲۰ درصد محتوای آموزشی خود را برای دانش آموزان ابتدایی به عنوان هدیه ارائه می‌دهد. هدیه اجی مجی به مدت محدود ارائه می‌شود و برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است پایه تحصیلی خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۲۹۰۷ ارسال کنید تا همکاران و مشاورین ما سریعا با شما تماس بگیرند. برای دریافت محصولات اجی مجی با تخفیف ویژه و ارتباط با مشاورین مجموعه می‌توانید از طریق شماره تماس های مرکزی اجی و مجی اقدام کنید تا مشاورین ما به صورت کامل شما عزیزان را راهنمایی کنند. ۰۲۱-۶۶۵۷۲۰۴۶ ۰۲۱-۶۶۰۵۸۲۵۸ ۰۲۱-۶۶۵۷۲۰۴۵ ۰۲۱-۶۶۰۱۷۳۹۷

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.