theme wordpress
تشریفات جشن هاجشن عروسی

نکات مهم مراسم دامادی

نکات مهم مراسم دامادیReviewed by آزادوار on Nov 23Rating: ۳.۵نکات-مهم-مراسم-دامادیتجربیات زیر حاصل سال ها کار بروی سرویس دامادی می باشد .داماد عزیز با رعایت موارد زیر می توانید در روز مراسم آرامش خیال بیشتری داشته باشید

تجربیات زیر حاصل سال ها کار بروی سرویس دامادی می باشد .داماد عزیز با رعایت موارد زیر می توانید در روز مراسم آرامش خیال بیشتری داشته باشید

۱- برای روز مراسم زمان بندی دقیق داشته باشید وبه سرویس دهنده های تدارکات عروسی برای تعهد زمانی انجام کار بیشتر تاکید کنید.

۲- پول خورد به همراه داشته باشید تا مخصوصا به شیشه پاک کن ها و اسفند دود کن های سر چهار راه ها برای ممانعت از کندن گل های ماشین انعام کوچکی بدهید .

۳- از پوشدن کت دامادی در ماشین عروس خودداری کنید زیرا تا آخر شب بشدت کت شما چروک می شود .برای فیلم برداری نیز زمان کمی کت را تن خود کنید .چروک کت و شلوار

۴- لباس های دامادی را حتما ۱ روز مانده به مراسم چک کنید زیرا ما به موارد زیادی بر می خوریم که یا کمر بند سایز نیست یا سایز پیراهن اشتباه شده است و …

۵- حتما لباس های خود را سالن زیبایی بپوشید تا از اتلاف وقت جلوگیری گردد .

۶- از پاسخ دادن به همه تلفن ها در روز مراسم پرهیز کنید زیرا دوستی که ۲ سال است حتی یک اس ام اس به شما نداده می خواهد دقیقا روز مراسم و و قتی که شما همه کار ها را انجام داده اید به کمک شما بیاید .

۷- حتما ساق دوش داشته باشید تا برای آوردن ماشین عروس ، تهیه ناهار و خیلی موارد دیگر به شما کمک کند .

۸- بین کارهای قبل از سالن مراسم و مراسم اصلی حداقل نیم ساعت وقت استراحت برای خود و همسرتان در نظر بگیرید . با عجله وارد مراسم نشوید چون در این صورت از خستگی چیزی از مراسم را نخواهید فهمید .

۹- نگران میهمانها نباشید ما ایرانی ها بلد هستیم در بهترین جا بنشینیم و بهترین غذا را از بین غذا ها انتخاب کنیم . میهمانها برای شادی شما می آیند شما مستخدم آنها نیستید … شما داماد و عروس هستید و همه برای شادی شما باید بیایند .

۱۰- از برخورد بد در مراسم و خیابان با آدم های غیر منطقی پرهیز کنید … فراموش نکنید آن روز مهم ترین روز شماست

۱۱- واقعا و از ته دل از ابتدای روز شاد باشید و عشقتان را به همسرتان بار ها و بارها گوش زد کنید.عشق

۱۲- در حین مراسم به فکر تغییر عمده در روند اجرای مراسم نباشید و آرامش خود را حفظ کنید .

۱۳- در فصل گرما حتما از وسیله کولر دار استفاده کنید .

۱۴- ماشین عروس را به گونه ای انتخاب نکنید تا به جای داماد تبدیل به یک راننده با احتیاط شوید . ماشینی را انتخاب کنید که واقعا با آن راحت هستید و قبلا تجربه رانندگی آن را داشته اید .

مجله بیاتو عروسی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.