theme wordpress
کسب و کار

نقاشی ساختمان رنگ اتاق کودکان و کاغذ دیواری باید به صورت تخصصی انجام شود

تمامی کودکان ویا فرزندانما دارای وصایل شخصی مثل لباس، خمیر دندان و مسواک، غذاهای اختصاصی، تفریحات مخصوص به خود و… هستند. پس چرا نباید رنگ اتاق آنها به صورت اختصاصی و مخصوص کودکان باشد؟

در بیشتر مواقع تمامی کودکان علاقه خاصی به نقاشی و کثیف کردن دارند، یا خاسته یا ناخاته. به دیوار دست یا لگد می زنند، جوهر یا مداد روی دیوار می کشند، غذا روی دیوار می پاشند و… .

برای اختصاصی بودن رنگ اتاق کودکان یک مثال می زنیم.

اگر توجه کرده باشید رنگ ساختمان نیمه پایین دیوار مهدکودک ها با رنگ های تیره (رنگهای پررنگ) نقاشی شده است. به این سادگی میتوانند آن قسمت را به سادگی تمیز کنند و لکه ویا هر چیز دیگری که در این قسمت که بیشتر قابل دسترس بودن کودکان است را تمیز و پاک کنند.

نیازی نیست که به دنبال رنگ های خاصی برای نقاشی ساختمان اتاق کودک بگردیم و برای آن هزینه اضافه تری پرداخت کنیم. هر رنگی که بتواند لکه ها را کمتر نمایش دهد و به سادگی قابل شستشو باشد می توانیم استفاده کنیم. برای مثال می توان گفت که رنگ پوست تخم مرغی بهتر از رنگ مات است، رنگ ساتنی بهتر از رنگ پوست تخم مرغ است، نیمه براق بهتر از رنگ ساتن است و…

مقایسه قیمت انواع رنگ ساختمان برای نقاشی ساختمان کودکان

همانطور که در بحث قبلی به آن اشاره شد هر یک از رنگ های ساختمان دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که همین ویژگی ها سبب ایجاد تفاوت در قیمت پایانی رنگ ها شده است. اما به طور کلی می توان گفت رنگ ساختمان روغنی و نیمه روغنی، آکرلیک و همچنین مولتی کالر نسبت به رنگ های پلاستیکی به دلیل ویژگی های بهتر از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

نکات قابل توجه که قبل از خرید کاغذ دیواری باید بدانید

امروزه به دلیل وجود طیف رنگی گسترده و همچنین طرح ها و جنس های مختلف در بازار، هنگام کاغذ دیواری دچار سردرگمی و وسواس در انتخاب می شویم. رعایت چند نکته مهم باعث می‌شود تا هنگام خرید، انتخابی راحت و مناسب داشته باشید.

با قالیشویی به روش امروزی بیشتر آشنا شوید

روش های امروزی که در کارخانه های قالیشویی و توسط کارکنان یا ماشین های اتوماتیک و پیشرفته انجام می گیرید خود به سه دسته تقسیم می شوند.

شستن فرش به روش دستی در منزل

در این روش تمامی مراحل از جمله غبارروبی توسط جارو، خیساندن فرش به وسیله پمپ آب، شستشوی فرش با مواد شوینده مناسب و مخصوص و آبگیری فرش توسط کارکنان کارخانه قالیشویی انجام می گیرد و تنها مرحله خشک کردن فرش توسط دیگ خشک کن انجام می گیرد.

اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که دیگ خشک کن چیست؟ دیگ خشک کن در قالیشویی محفظه ای است که پس از آبگیری اولیه فرش، فرش خیس را داخل آن می گذارند و دستگاه به حالت چرخشی و درجه حرارت بالا سبب خشک شدن فرش می شود.

قالیشویی به روش سنتی به چه روشی انجام می شود؟

در گذشته به دلیل وسعت خانه ها و نبود امکاناتی همچون کارخانه ها و ماشین های پیشرفته شستشوی فرش، افراد هر خانه مسئولیت شستشوی قالی ها را بر عهده داشتند و به کمک هم از صفر تا صد امر قالیشویی (غبار روبی، خیس کردن فرش، شستشو با صابون و یا پودر به وسیله فرچه، آبگیری فرش توسط پارو و در نهایت آویزان کردن فرش به جهت خشک شدن آن) را انجام می دادند. البته در آن زمان گروهی از افراد بودند که وظیفه شستشوی قالی ها را بر عهده می گرفتند و در قبال آن هزینه ای دریافت می کردند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.