theme wordpress
تشریفات جشن هاجشن عروسی

لباس عروس از نگاه “آلبرتا فِرِتی”

لباس عروس از نگاه "آلبرتا فِرِتی"Reviewed by آزادوار on Jan 5Rating: ۴.۰لباس عروساو درباره ی آخرین مجموعه ی خود، که الهام گرفته شده از الهه های باستانی است ، میگوید :"من عروس هایم را مانند الهه هایی که نماینده عشق و زیبایی،قدرت،خرد و هوش هستند تصور می کنم."

آلبرتا فرتی را برای لباس های شبِ بی نظیرش می شناسند.حس زیبا و خیال انگیز طراح به زیبایی به مجموعه عروس او که در ۲۰۱۳ منتشر شد، نیز منتقل شده است. آخرین کار او شامل ۱۵ نمونه است که الهام گرفته شده از ظرافت و قدرت، پارچه های زیبایی از جنس میکادو، پارچه ی ابریشمی ،کرپ ساتن با تور چانتیلی و ارگانزا با گلدوزی های  طرح دار است. او درباره ی آخرین مجموعه ی خود، که الهام گرفته شده از الهه های باستانی است ، میگوید :”من عروس هایم را مانند الهه هایی که نماینده عشق و زیبایی،قدرت،خرد و هوش هستند تصور می کنم.”

همچنین به نکته ای خاص که در لباس های عروس خود اجرا  کرده بود ،اشاره کرد و گفت :”هنگام طراحی برای مراسم فرش قرمز، طراحی من با توجه به بدن و چگونگی نمایان کردن  آن بود. در صورتیکه برای طراحی لباس عروس خیلی نکات دیگر هست که باید به آن توجه کرد از قبیل: محل عروسی،ساعتی که عروسی بر پا میشود، کشور انتخاب شده و حتی در نظر گرفتن آداب و رسوم مذهبی در عروسی. علاوه بر رسومات فرهنگی ، مذهبی و سلیقه ی شخصی، اهمیت اندازه بودن لباس، بسیار زیاد است و طراح معتقد است که لباس باید بهترین ویژگی های عروس را برجسته و عیان کند.”
لباس عروس

او درباره ی سلیقه ی خود توضیح می دهد که:”عروس مورد علاقه ی من همیشه “ملکه ویکتوریا” است، چون او لباس سفید عروسی را افتتاح کرد. من دوست دارم برای عروسی فقط به سفید فکر کنم حتی اگر ازدواج اول عروس نباشد. چون این رنگ نشانگر شروع یک فصل تازه است.” فرتی عاشق رنگ سفید، لباس های شب بلند و دامن های بلند با تاپ است. او میگوید: “من عاشق هر چیز ملایم، روشن، شیک و بی انتها هستم.”

قلاب دوزی هایی که او در لباس های عروسش استفاده می کند معمولا هم رنگ پارچه است.اغلب سفید یا یک رنگ روشن و درخشان دیگر است.

مهم ترین نکته برای عروس ها از دید فرتی : “مهم ترین نکته ای که هنگام دوختن لباس عروسی باید به آن توجه داشت این است که به مکان و فصل عروسی دقت کنید. همه چیز بستگی به محل و زمان عروسی دارد. مثلا  برای یک عروسی که در باغ یا حومه شهر گرفته می شود، من عاشق مدل موی باز با یک تاج کوچک از رزهای کوچک بدون تور همراه با کفش راحتی هستم. همینطور برای عروسی در یک تالار یا هتل، من مدل موی شینیون با یک تور کوچک، تا روی شانه و یک کفش پاشنه بلند را ترجیح میدهم. در عروسی هایی که در شهر گرفته میشود، به نظرمن داشتن یک تور بلند و زیبا که روی موهای بلندِ مواج یا یک شینیونی که کمی نامرتب درست شده، قرار داده شده به همراه یک گیره ی موی جواهرنشان بسیار زیبا میشود. همینطور برای اینگونه عروسی ها، کفش پاشنه بلند جلو بسته با یک پاشنه ظریف همیشه زیبا است.

جشنامه

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.