theme wordpress
کسب و کار

علل ارزانی هزینه جراحی زیبایی شکم

دوستم با هفت میلیون شکم خود را جراحی زیبایی شکم  ، عمل کرده و بسیار از نتیجه راضی است آیا می توانم به پزشک او اطمینان کنم؟

این ارزانی می تواند علل مختلفی داشته باشدگاهی اوقات عمل جراحی شکم با هزینه حتی پنج  میلیون تومان در بیمارستانهای آموزشی تهران توسط رزیدنت ها انجام می شود.

یکی دیگر از علل ارزانی هزینه جراحی زیبایی شکم آشنایی با کارمندان یا پزشکان برخی کلینیک هایی زیبایی است. این کافیست تا برای انجام جراحی زیبایی شکم خود فقط مبلغ ناچیزی بین پنج تا شش میلیون تومان بپردازید؛ مبلغی که اگر از کارمندان آن مرکز باشید، به پرداخت هزینه های وسایل مورد استفاده در اتاق عمل و شیرینی پزشک محترم ختم می شود.

از آنجایی که عمل زیبایی شکم بسیار عمل حساسی است و در صورت عدم موفقیت عوارض جبران ناپذیری در پی دارد عمل های ارزان قیمت تحت نظر افراد بی تجربه توصیه نمی شود.

آیا هزینه جراحی زیبایی شکم  متفاوت است؟ بالاتر است یا پایین تر؟

عوامل مختلفی در هزینه جراحی زیبایی شکم تاثیر گذار هستند از جمله تغییراتی که نیاز است در جراحی زیبایی شکم انجام شود ، نوع بزرگی شکم  ،نوع پوست شکم  ، داشتن و یا نداشتن چربی شکم و پهلو و …، با توجه به اینکه فاکتورهای مختلفی در هزینه جراحی زیبایی شکم تاثیر گذار هستند به طور دقیق نمی توان بیان کرد هزینه جراحی زیبایی شکم ( پوست نازک ولی غضروفها محکم ) چقدر است .

دستمزد جراح زیبایی شکم ممکن است به چندین میلیون برسد که بسته به شرایط هر جراح متفاوت است. دستمزد های ارائه شده توسط جراحان مختلف، ممکن است با توجه به نوع عمل مورد نیاز نیز متفاوت باشند. این امر منصفانه است، چرا که عمل های پیچیده تر، به تخصص، مهارت و زمان بیشتری در اتاق عمل نیاز خواهند داشت.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.