theme wordpress
کسب و کار

راه اندازی کمپین های بی نظیر تبلیغاتی با پارسی طرح

بسیاری از افراد تصور میکنند وقتی بازار اقتصادی کشور به یک نوسان و با افت رو به رو می شود ، باید دست رو دست گذاشت و از طی کردن مسیر موفقیت در کسب و کار دست کشید . اگر به نظر ما در ^ پارسی طرح ^ گوش دهید ، مسیر برای شما هموار تر خواهد شد . بسیار روند تبلیغات اینترنت را کند پیش بینی می کند که این مساله درست است ، در بازار اینترنتی در مدت زمان یک سال گذشته رشد قابل توجه ای مشاهده نشده است و رکود اقتصادی سبب شده تا بسیاری از کسب و کار با تعطیلی و کاهش مشتری زیاد مواجه شود ، ما در این مطلب برای اینکه در تبلیغات موفق باشید یا به نوعی کمی از رکود فاصله بگیرید پیشنهادهایی را به شما ارائه می دهیم .

کلیه امور طراحی تبلیغاتی

قبل از هر چیز این باید بدانید ما درچه زمینه ای فعالیت می کنیم . مجموعه پارسی طرح با گذشت زمان ۵ سال توانسته است اعتماد مشتریان مطرحی را به خود جذب کند . ما توانسته ایم با اولویت قرار دادن کیفیت در طراحی قدم های خوبی را برای جذب مخاطب از سراسر کشور ، بلکه خارج از کشور جذب کنیم . از انجایی ما به صورت تخصصی و ویژه به معقوله خدمات طراحی بنر می پردازیم طبیعی است که بیشترین مشتریان در این حوزه با ما همراه باشند . برای ما تفاوتی ندارند که شما طرح بنر خود را برای چه پلتفرمی احتیاج دارید ، آیا میخواهید در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، اینستاگرام و … تبلیغات کنید و یا در بیلبوردهای شهری ، فروشگاه و … ، حتی اگر شما به طراحی بنر متحرک احتیاج داشته باشید می توانید روی مجموعه حرفه ای ما حساب باز کنید و ما با ارائه جدیدترین ایده طراحی به شما طرحی را تحویل می دهیم که بازخورد مناسبی برای شما به همراه داشته باشد .

چگونه از رکود با استفاده از تبلیغات خارج شویم ؟

قبل از هر چیز ، خواهشمندیم تصورات گذشته خود را برای زمانی کوتاه کنار بگذارید ، برای اینکه تبلیغات حتی در شرایط رکود موفق شوید . باید کمی نسبت به گذشته افکار دقیق تری داشته باشیم . برای مثال برخی افراد تصور میکنند که اگر هزینه بیشتری برای تبلیغات پرداخت کنند حتما نتیجه ی بهتری میگیرند . اگر از ما بپرسید که این تصور تا چه میزان درست بوده و میتوان روی آن حساب کرد ، باید این موضوع را به دو بخش کلی تقسیم کنیم .

  1. تبلیغات انبوه با هزینه بسیار ( غیر هدفمند )
  2. تبلیغات اندک با هزینه کم ( هدفمند )

دیگر زمان آن گذشته است که سرمایه یا بودجه ی خود را بی گدار هزینه کنیم ، حداقل در این شرایط اقتصادی کاری بیهوده به نظر می سد . شما باید تبلیغات خود را کاهش دهید اما به صورت دقیق تر از گذشته نسبت به انجام تبلیغات بنری اقدام نمایید . برای مثال شما باید قبل از هر چیز محصول را خدمتی که میخواهید به مشتری ارائه دهید را کامل بررسی و در صورتی که به این نتیجه رسیدید این محصول یا خدمت آماده تحویل و مناسب برای مشتری می باشد به فکر روش های مختلف تبلیغات باشید . برای تبلیغ حتما حتما بررسی کنید مشتری هدف شما چه کسی است ؟ در کدام سایت می توانم هزینه تبلیغات دهم و دقیقا محلی باشد که مشتریان محصولات شما وجود دارد .

از روش های مختلف جذب مخاطب استفاده کنید ، چه روش هایی که به هزینه احتیاج دارند ، چه روش هایی که به صورت رایگان انجام می شود . نتیجه گیری : منتظر نمایید تا مشتری پیش شما بیاید ، از زمان استفاده کنید و به شکل مناسب استفاده کنید تا بتوانید در شرایط رکود اقتصادی بازخورد خوبی بگیرید . در صورتی که نیازمند لوگوی حرفه ای هستید ،^  اینجا کلیک کنید ^ و با پارسی طرح ایران همراه شوید .

 

 

نوشته های مرتبط

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.