theme wordpress
کسب و کار

راه های کسب موفقیت در فروش اینترنتی

۷ پیشنهاد ویژه برای موفقیت در فروش اینترنتی

کسب و کارهای اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت هر روز در حال گسترش و زیاد شدن هستن.همه روزه افراد زیادی به این سمت کشیده میشن و روی به این کار می اورند.

ولی همه نمیتوانند در این کار موفق شوند.باید راه های موفقیت در فروش اینترنتی را بدانید تا پا جای پای بزرگان گذاشته و در این راه موفق شوید.

به عنوان یک فروشنده آنلاین ، فروش اول شما مهم است. تکمیل اولین فروش بسیار مهم است زیرا آرامش و موفقیت حاصل از آن می تواند نقطه عطفی در زندگی تجاری شما باشد.

اما اجازه ندهید که فروش اول شما را گول بزند. دستیابی به مشتری اول گاهی طولانی و چالش برانگیز است. اگر می خواهید به راحتی در این نبرد پیروز شوید ، مسیرهای رسیدن به موفقیت در فروش اینترنتی را که در زیر آورده شده است را دنبال کنید.

چگونه در فروش اینترنتی موفق باشیم؟

۱-ارسال نمونه کار رایگان برای افراد مشهور در شبکه های اجتماعی

اینترنت مملو از وبلاگ نویسان ، روزنامه نگاران ، کارآفرینان و وبلاگ نویسان تأثیرگذار از بخش های مختلف است.

بسیاری از آنها فالوورهای زیادی در رسانه های اجتماعی و مخاطبان  وفاداری در وب سایت های خود دارند.

ارسال کارها و محصولات شما به آنها در صورتی که کیفیت محصول شما بالا باشد باعث میشود که آنها نام شما و محصول شما رو توی پیج یا وب سایتشون ذکر کنند.

انجام این کار نه تنها ترافیک شما را افزایش می دهد بلکه به شما این امکان را می دهد تا یک مهر تأیید از طرف کارشناسان معروف بدست آورید. معرفی محصول شما از طرف افراد مشهور و متخصص اعتبار شما و کارتون رو به شدت بالا خواهد برد.

۲-ساخت وبلاگ و یا وب سایت

اگر یک وبلاگ مرتبط با محصول یا فروشگاه خود ندارید ، از پتانسیل نامحدود بازاریابی محتوا بی بهره هستید.

در شغل اینترنتی وب سایت حرف اول را میزند.

با ایجاد محتوای ارزشمند ، برای خود برند سازی کنید و محصولتون رو در سطح اینترنت به همه بشناسونید. وبلاگ نویسی به شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشید و به شما امکان می دهد محصولات خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

مؤثرترین راه برای شروع بازاریابی محتوا ،سوال و جواب توی وب سایت و شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام هست. از وبلاگ خود برای پاسخ دادن به این سوالات یا مقالات جداگانه استفاده کنید.

علاوه بر این ، می توانید از وبلاگ خود برای ارائه نکات ، آموزش ها و منابع مرتبط با محصولات خود استفاده کنید.

اگر به طور منظم محتوای قوی و به درد بخور را ایجاد کنید ، شروع به دیدن قدرت بازاریابی محتوا از طریق شبکه های اجتماعی ، موتورهای جستجو و غیره می کنید.

۳-بازاریابی ایمیلی

ایجاد و جمع آوری لیست ایمیلی برای اهداف بازاریابی بسیار مهم است.

در حقیقت ، طبق نظرسنجی انجام شده توسط MarketingSherpa ، ۶۰٪ بازاریابان شرکت کننده در این نظرسنجی گزارش داده اند که از طریق بازاریابی ایمیل ، به بازدهی برای شرکت های خود دست یافته اند. هنگامی که در مورد بازده برآورد شده از سرمایه گذاری توسط برنامه های بازاریابی از طریق ایمیل پرسیده شد ، کل گروه ۷۰٪ را گزارش دادند.که این نشانگر قدرت بالای بازاریابی ایمیلی هست.

داشتن آدرس های ایمیل مشتریان قبلی و بعدی به این معنی است که می توانید اطلاعات ، محصولات و محتوای خود را به ایمیل شخصی آنها ارسال کنید.دسترسی به اینستاگرام و یا سایر شبکه ها ممکن هست که همیشه میسر نباشد ولی شما همیشه میتوانید به سیستم ارسال ایمیل دسترسی داشته باشید.

پس ساختن لیست ایمیلی خودتون را از امروز شروع کنید.

۴-با پیشتازان ردیف شغلی خود همکاری کنید

اهمیت بازاریابی محتوایی را که قبلاً به آنها اشاره کردیم به خاطر بسپارید. مهمترین نمونه چگونگی ایجاد محتوای قوی ، دیدار با افراد پیشرو در زمینه کاری شما هست.

شما میتوانید با آنها رفت و آمد و صحبت داشته باشید تا هم از تجربیات آنها استفاده کنید و هم در زمینه هایی که ضعف دارید از کمکشون بهره ببرید.

البته این کار لازمش این هست که شما هم بتوانید به نوعی به آنها کمک کنید تا یک معامله بر برد باشد.هم شما به هدفتون رسیده باشید و هم آنها.

۵-داشتن روابط عمومی خوب

بسیاری از افرادی که در حال کسب درآمد میلیونی هستند روابط عمومی بالایی دارند.

پس اگر میخواهید که فروشنده موفقی باشید باید روابط عمومی خوبی داشته باشید تا بتوانید مشتری را جذب کنید.

شما میتوانید یک کلیپ کوتاه و جذاب تهیه کنید و از جملات و تصاویر بصری جذاب استفاده کنید تا مشتری رو قانع کنید که باید از محصول و یا خدمات شما استفاده کند.

همچنین هنگام صحبت تلفنی با مشتری باید به حدی به کار خود و بحث روانشناسی فروش تسلط داشته باشید تا بتوانید مشتری را راضی و قانع بکنید.

۶-استفاده از گوکل اد وردز(Google AdWords)

گوگل اد وردز محبوب ترین و موثرترین شبکه تبلیغاتی هست که هزینه آن بر اساس هر کلیک روی لینک شما محاسبه میشه.تبلیغات و سایت شما در بین جستجوهای رده اول  گوگل نشان داده میشود.

چه کسی هست که دوست نداشته باشه لینکش در بین نتایج اول گوگل نشان داده بشه؟

زیبایی AdWords سرعت و دسترسی آن برای مخاطبان است. شما می توانید فقط در عرض چند دقیقه تبلیغات متنی ، تصویری و حتی ویدیویی ایجاد کنید و به مخاطبان هدف خودتون نمایش دهید.

با استفاده از گزینه های کمپین AdWords می توانید تبلیغات هدفمند ایجاد کنید که در جستجوهای Google ظاهر می شود علاوه بر این ، تبلیغات شما در وب سایت ها و مقالاتی با کلمات کلیدی مشابه ظاهر می شوند.

۷-استفاده از سیستم همکاری در فروش

تلاش برای فروش محصولات خود به تنهایی کاری سخت است. بنابراین می توانید برای اینکه سیستم فروش خودتون رو بزرگتر کنید و به نوعی بازاریاب داشته باشید سیستم همکاری در فروش راه بیاندازید.

سیستم همکاری در فروش به افراد دیگر این امکان را می دهد تا محصولات شما را به بازار عرضه کنند و ترافیک وب سایت شما را افزایش دهند. در عوض ، آنها درصدی از هر فروش که حاصل تلاش و بازاریابی خودشان هست را دریافت می کنند.

به عنوان مثال ، یک صاحب وب سایت می تواند لینکی  از یک پیراهن را که در وب سایت شما فروخته می شود به اشتراک بگذارد. اگر یکی از بازدید کنندگان این سایت روی پیوند کلیک کرده و پیراهن را بخرد ، شما به عنوان صاحب سیستم همکاری در فروش سود خودتون و مبلغ فروش پیراهن را برمیدارید و درصدی را هم به عنوان پور سانت به اون صاحب وب سایت که لینک کالای شما رو توی سایتش قرار داده میدهید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.