theme wordpress
کسب و کار

آیا تدریس خصوصی زبان ارزش هزینه کردن را دارد؟

امروزه با توجه به افزایش درگیری های شغلی و تحصیلی در بین اقشار مختلف جامعه و از طرف دیگر، افزایش ترافیک و زمان رسیدن به نقاط مختلف در کلان شهرها، شاید همانند گذشته دیگر موسسه های آموزش زبان آن چنان طرفدار ندارند. این موضوع را می توان به راحتی با بررسی آفرها و تخفیف های باورنکردنی موسسات آموزش زبان مختلف مثل آموزشگاه زبان سفیر یا آموزشگاه زبان کیش متوجه شد. از طرفی به مرور زبان انواع موسسات تدریس خصوصی زبان آکادمی زبان صدف ، لینگوسیتی، SadafEnglish.com و … پا به عرصه فعالیت در این زمینه گذاشته اند که در طی سالیان اخیر موفقیت های چشمگیری نیز در امر جذب شاگرد جهت تدریس خصوصی زبان نیز داشته اند.

آیا تدریس خصوصی زبان ارزش هزینه کردن را دارد؟

می خواهیم در این مقاله کوتاه به این موضوع بپردازیم که آیا اصلا هزینه کردن برای تدریس خصوصی در آکادمی زبان صدف ارزشش را دارد یا خیر؟ و از طرفی ببینیم با ثبت نام در این موسسه ها چه مزیتی در مقایسه با سایر موسسات دریافت خواهیم کرد؟ با ما همراه باشید…

در کلاس های عمومی مشکل عمده ای وجود دارد و آن هم عدم تمرکز استاد بر روی مشکلات و سوالات تک تک دانش آموزان است. بدیهی است که وقتی در کلاسی حداقل ۵ نفره ثبت نام می کنیم، باید انتظار این را داشته باشیم که استاد یک پنجم حواس و تمرکز خود را به ما بدهد و باقی زمان را در اختیار دانش آموزان دیگر بگذارد. به هر حال، آن ها هم برای ثبت نام و شرکت در این کلاس زبان هزینه کرده اند، مگر غیر این است؟ اما هنگامی که در یک کلاس خصوصی ثبت نام می کنید، در یک کلاس فقط شما هستید و استادتان، و می توانید اطمینان داشته باشید که استاد تمام آن چه در توان دارد را برای یادگیری صحیح شما انجام می دهد. این فوق العاده است.

مورد بعدی که یک ایراد بزرگ در کلاس های عمومی است، این است که استادان در این نوع کلاس ها مجبورند طبق سرفصل های کلیشه ای و کتاب های کلیشه ای و دستوری کار کنند. در حالی که در یک کلاس خصوصی این مشکل وجود ندارد و استاد می تواند کاملا مطابق با سطح سواد، دانش، تجربه، سن و جنسیت دانش آموز خود، سرفصلها و کتاب های مناسب وی را تدریس کند، به این ترتیب بازدهی به شدت بالا می رود و سرعت یادگیری نیز به اندازه بسیار چشمگیری افزایش پیدا می کند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.