theme wordpress
کسب و کار

تغییر شگرف در دکوراسیون داخلی با تایل های سی ان سی

تایل های سی ان سی

تایل های سی ان سی تنوع بسیار زیادی دارند و شامل طرح های کلاسیک، اسلیمی و مدرن می باشند. از آنجائیکه که تایل های سقفی تنها به واسطه وزن خود در درون شبکه سقف کاذب به صورت معلق قرار دارند، امکان دسترسی سریع و آسان به فضای تاسیساتی پشت سقف کاذب با برداشت تایل ها میسر می گردد. این ویژگی، تعمیر و نگهداری تاسیسات را در مرحله بهره برداری از ساختمان بسیار تسهیل می کند.

سرعت اجرایی بالا در کاهش هزینه های زمان و بازگشت سریع سرمایه نقش بسیار مهمی دارد. اجرای سریع و آسان زیرسازی، قرار دادن تایل ها به صورت وزنی ( عموما بدون نیاز به اجرای پیچ) و عدم نیاز به درزگیری و رنگ آمیزی از عوامل مهم در سرعت بالای اجرای این پنل ها بوده به طوری که با حداقل نیروی انسانی می توان در کمترین زمان ممکن سطوح وسیعی را پوشش داد.

تایل

این پنل های دکوراتیو ضد آب بوده و در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم می باشند. در صورت آسیب دیدگی این تایل ها، نیازی به انجام عملیات ترمیم و تعمیری نبوده و صرفا با برداشت و جایگزینی تایل ها، آسیب دیدگی به سهولت بر طرف می شوداین تایل ها با استفاده از جدید ترین دستگاه های سی ان سی در مدل های متنوع تولید می شوند. از این تایل ها در ساخت انواع درب، کابینت، ویترین، پارتیشن، سرویس خواب، مبلمان و غرفه های نمایشگاهی استفاده می شود.

برای مشاهده و خرید تایل های سی ان سی وارد سایت یک دو سه سازه شده و از بخش دسته بندی محصولات وارد بخش معماری و دکوراسیون داخلی شوید و از آنجا پارتیشن های سه بعدی را انتخاب نمایید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال در ساعات اداری با شماره های ۲۸۴۲۸۷۸۷ و ۲۸۴۲۵۴۲۴ (داخلی ۳) تماس حاصل نمائید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.