theme wordpress
کسب و کار

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب

چطور تعویض پنجره قدیمی آهنی یا آلومینیومی با پنجره دوجداره بدون هیچگونه تخریبی انجام می شود؟ بیشتر مشتریانی که بدنبال عایق بندی پنجره قدیمی هستند تصور می کنند که برای تعویض پنجره قدیمی، باید دیوار تخریب شود. اما این تصور کاملا اشتباه بوده و هیچگونه تخریبی اتفاق نمی افتد…

زمان مورد نیاز برای تعویض پنجره قدیمی با دوجداره برای هر پنجره بین ۳۰ دقیقه تا ۱.۵ ساعت است. روند تعویض بدین صورت است که ابتدا شیشه ها از چارچوب ها خارج می شود، سپس لنگه های بازشو را در می آوریم.

در قدم بعدی ستون های افقی و عمودی وسط پنجره برش داده می شود و در نهایت ما تنها چارچوب فلزی که داخل دیوار است را باقی می گذاریم. اگر فریم دور پنجره قدیمی را بخواهیم بیرون بیاوریم، به بازسازی و تخریب دیوار نیاز پیدا می کنیم که زمان زیادی صرف خواهد شد. بنابراین این فریم باقی می ماند. سوالی که پیش می آید این است که آیا بعد از تعویض این فریم قابل مشاهده است؟ در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم…

پنجره دوجداره ساخته شده در کارخانه درب و پنجره آرکوین با استفاده از پروفیل لبه داری است که فریم قدیمی را کاور می کند و دیگر قابل مشاهده نیست. سپس با استفاده از چسب و فوم پنجره ها کاملا عایق بندی می شود.

تصاویر نمونه پروژه تعویض

میزان عایق بندی پنجره دوجداره ارکوین در برابر گردوغبار و جریان هوا ۱۰۰% و در برابر آلودگی صوتی حداقل ۷۵% می باشد که به فرکانس منبع آلودگی صوتی بستگی دارد. بطور مثال صدای همهمه عبور ماشین ها ۱۰۰% عایق خواهد شد اما صدای عبور موتورسیکلت و آژیر امبولانس حداقل ۷۰% کاهش می یابد.

برای تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب می توانید با مشاوران شرکت درب و پنجره Upvc ارکوین تماس بگیرید. همچنین برای استعلام قیمت پنجره وین تک بر روی لینک کلیک کنید.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.