theme wordpress
تشریفات جشن هاجشن عروسی

تشریفاتی در رابطه با ورود عروس و داماد در جشن عروسی

تشریفاتی در رابطه با ورود عروس و داماد در جشن عروسیReviewed by آزادوار on Nov 27Rating: ۴.۰تشریفاتی در رابطه با ورود عروس و داماد در جشن عروسیچند نکته که بهتر است هنگام ورود عروس و داماد در جشن عروسی و ورود به مسیر عبورتان به سمت جایگاه عروس و داماد رعایت کنید.

چند نکته که بهتر است هنگام ورود عروس و داماد در جشن عروسی و ورود به مسیر عبورتان به سمت جایگاه عروس و داماد رعایت کنید.

رعایت این نکات به برگزار بهتر مراسمتان کمک می کند

  • بهتر است مکانی را برای جشن انتخاب کنید که مسیری جداگانه برای عبور شما به سمت جایگاه عروس و داماد داشته باشد. شما می توانید این مسیر را با گلبرگ های گل و یا تزئیناتی که مناسب تم عروسی انتخابی شماست مثل فانوس، بادکنک، پروانه های فانتزی، مروارید و یا با گل آرایی های زیبا دیزایین کنید. ورود عروس و دامادالبته این کار کاملا سلیقه ایست شما میتوانید کاملا معمولی و بدون مقدمه میان مهمان ها حضور پیدا کنید. و یا اگر شما با تشریفات خاصی قرار داد بسته اید با هماهنگی با مسئول تدارکات از آن بخواهید لحظه ورود شما را با نور پردازی و نور افشانی متفاوت کند.
  • اگر مکان برگزاری جشن این مسیر را نداشت می توانید با به کار گیری نکاتی که در بالا ذکر شد این مسیر را ایجاد کنید. حتی می توانید با استفاده از پارچه حریر مروارید دوزی شده و یا با گل آرایی مناسب تم عروسیتان در ما بین میزهای چیده شده ،مسیر مشخص برای عبور عروس و داماد ایجاد کنید.
  • بهتر است مسیری که قرار است طی کنید تا به جایگاه عروس و داماد برسید، با هماهنگی شما، توسط مسئولان پذیرایی و یا همیاران گروه فیلمبرداری حاضر در سالن، از ازدحام مهمان ها به سمت شما و دوربین فیلمبرداری جلوگیری شود.
  • از ساقدوش ها کمک بخواهید!!!!!! اگر دوست داشته باشید که قبل از حضور شما در جمع مهمان های مراسم عروسیتان، ساقدوشحاضرین کاملا در جای خود قرار بگیرند و کاملا آماده ی ورودتان شوند، و به احترام حضورتان در جمع، سکوت کنند، میتوانید از این ایده استفاده کنید: از ساقدوش ها بخواهید قبل از ورود شما، طی مراسمی خاص، مثل گل ریزان و یا حرکت با شمع و پلاکارت در طی مسیر عبوری شما، حاضرین را آماده ی ورودتان کنند. (اگر ساقدوش ندارید و از این ایده خوشتون اومده می تونید از کوچولو های مراسمتان برای این کار کمک بخواهید.)

نکاتی در رابطه با گرفتن دسته گل در هنگام ورود در جمع مهمان های عروسی:

  • اگر دسته گلتان آبشاری و بلند است بهتر است دستتان را در دست همسرتان حلقه کنید و دسته گل زیبایتان را با دو دست در مرکز بدنتان نگه دارید. شایسته است عروس و داماد مسیر را آرام و متین با گام های برابر و با تبسمی زیبا و دلنشین طی کنند تا به جایگاه مخصوص خود برسند.
  • اگر دسته گل عروسیتان ساده و کوچک است یک دست خود را حلقه در دست همسرتان کرده و دسته گلتان را در دست دسته گل عروسدیگر که تا پهلو و خمیده به موازات شانه تان بالا گرفته اید، نگه دارید. لبخندی ملایم به لب داشته باشید و به آرامی، همراه با قدم های همسرتان گام بردارید. سعی کنید دسته گل را تا پایان مسیر جابجا نکنید.
  • اگر دسته گلی انتخاب نکرده اید و با جای دسته گل از حلقه ی گل استفاده می کنید، بهتر است با یک دست بازوی و یا دست همسرتان را بگیرید و با دستبند گل، گوشه ای از لباس عروستان را. معمولا این روش مناسب افرادی است که لباس عروسشان را پفدار و دنباله دار انتخاب کرده اند. اما اگر لباس عروستان ساده و بدون پف است، می توانید دو دست خود را به بازوی همسرتان حلقه بزنید به صورتی که حلقه یا دستبند گل در دست شما در کنار بازوی همسرتان قرار بگیرد.
  • اگر از آن دسته عروس داماد هایی هستید که دوست دارید با هیجان و با کمی شوخ طبعی به جمع مهمان هایتان بپیوندید دسته گل عروسبهتر است دسته گلتان را فانتزی و کوچک انتخاب کنید تا دست و پا گیر نباشد و برای لحظه ورودتان موزیکی کاملا شاد و پر هیجان را آماده کرده تا تمام حس نشاط و هیجان از طریق موزیک به شما و مهمان ها انتقال پیدا کند.

    بیاتوعروسی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.