theme wordpress
تشریفات جشن هاجشن تولد

برگزاری جشن تولد برای کودکان دوقلو

جشن تولد، یکی از هیجان انگیزترین اتفاقات زندگی هر فردی می تواند باشد. جذابیت این اتفاق در بین کودکان، به سبب روحیات و سن کمشان جذابیت بیشتری دارد.

حال اگر کودکان دوقلو باشند این جذابیت بیش از پیش خواهد شد. شما با برگزاری یک جشن تولد خوب برای فرزندان دوقلویتان می توانید خاطره ای به یاد ماندنی را برای آن ها رقم بزنید. نکاتی در مورد برگزاری یک جشن تولد مناسب برای کودکان مطرح کرده ایم. اکنون در ادامه این نوشته، نکاتی مفید در مورد برگزاری جشن تولد برای کودکان دوقلو بیان می کنیم. تولد

در مورد اصول کار تصمیم گیری کنید:

شما برای برگزاری جشن تولد خود به مکان، زمان و تعداد مهمانان و زمان آغاز و پایان جشن نیاز خواهید داشت. با دوستان و نزدیکان خود در مورد این موضوع مشورت کنید و ببینید چه ایده ای دارند. کار خود را با محل برگزاری جشن آغاز کنید و از آن جا شروع به فعالیت نمایید. منزلتان تنها گزینه ای نیست که پیش روی خود دارید؛ با این وجود می تواند بهترین گزینه باشد. اگر در رستوران و یا سالنهای مخصوص مراسم جشن تولد در شهربازی ها دور هم جمع می شوید، همه کارها برایتان انجام خواهد شد.

مهمانان خود را انتخاب کنید:

خانواده شما می توانند در انتخاب مهمانان و تعداد آن ها به شما کمک کنند. اگر تعداد مهمانان زیاد باشد ممکن است نتوانید توجه کافی به همه آن ها داشته باشید. اگر تعداد مهمانان بیش از حد کم باشد ممکن است جشن شما حال و هوای خوبی نداشته باشد. بعد از این که لیست خود را کوچک تر کردید، به مهمانان اطلاع دهید اما این کار را به شیوه مودبانه ای انجام دهید. برای دعوت کردن دوستان فرزندانتان تماس تلفنی برقرار کنید و از آن ها بخواهید در جشن آن ها حضور داشته باشند. ارسال کارت تبریک نیز راه دیگری برای دعوت از آشنایان و دوستان فرزندانتان می محسوب می شود.

کارهایی که باید انجام دهید را مد نظر داشته باشید:

اگرچه مهمانی ها خود به خود به پیش می روند و معمولا نمی توان همه چیز را از قبل پیش بینی کرد، اما باید برخی از موارد اصلی را برنامه ریزی کنید. کارت ها و بازی ها را آماده کنید. بازی ها را  به مواردی محدود کنید که همه می توانند از آن لذت ببرند. بازی های دونفره یا بازی هایی که نیازمند مهارت خاصی هستند زیاد ایده آل نخواهند بود. ما در اینجا لیستی از بازی های مناسب برای جشن تولد کودکان را آماده کرده ایم. احتمالا بازی یا بازی های مد نظرتان را بتوانید از بین آن ها انتخاب کنید.

غذا و نوشیدنی را آماده کنید

مطمئن شوید که همه مواد غذایی و نوشیدنی مورد نیاز را پوشش می دهید. مثلا کیک، نوشابه و تنقلات. ممکن است بخواهید از مواد غذایی سالم نیز در مهمانی خود استفاده کنید. از میوه ها و نوشیدنی های طبیعی بهره بگیرید.

کارد و چنگال و ماشین ظرفشویی را فراموش نکنید. اگر مهمانان نتوانند بشقاب تمیزی پیدا کنند حتما ناراحت و نا امید خواهند شد. شاید بتوان کیک جشن تولد و فوت کردن آن توسط کودکان را مهمترین بخش میهمانی تولد دانست. پس در انتخاب یک کیک مناسب دقت کنید. می توانید تصویری زیبا از دوقلوهایتان را برای چاپ بر روی کیک به شیرینی پذی ها ارائه دهید. همچنین می توانید از تصاویر موجود در لینک های زیر استفاده کنید. پس از انتخاب تصویر کیک مورد نظر آن را سفارش دهید. سفارش کیک سفارشی نیز گزینه دیگری برای انتخاب یک کیک مناسب برای تولد است. اگر وقت کافی برای سفارش حضوری را ندارید.

دکوراسیون متناسب با فضای جشن تولد

از طراحی دکوراسیون متناسب با فضای جشن تولد غافل نشوید، چرا که علاوه بر جذابیت و زیبایی آن برای خود و میهمانانتان در مرلسم جشن تولد، باعث خاطره انگیزتر شدن عکس های یادگاری مراسم جشن تولد شما می شود.

  • برای پیدا کردن یک دکور مناسب می توانید، از دوستان و بستگان خود مشورت بگیرید.
  • علاوه بر آن از جستجو در اینترنت نیز می توانید نتایج جالبی به دست آورید.
  • دکور جشن تولد را بر اساس بودجه خود انتخاب و طراحی کنید.

 

کیک ساز

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین مطالعه کنید

بستن
stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.