theme wordpress
تشریفات جشن هاجشن تولد

ایده جالب و اختصاصی برای تم تولد پسرانه

این ایده‌ها بر اساس تجربه چندین مرکز ارائه خدمات جشن تولد در دنیا جمع‌آورش شده‌اند. به شکلی که محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین تم‌های جشن تولد پسرانه را می‌توان در آنها پیدا کرد.

این تم‌های تولد بر اساس محبوبیتی که داشته‌اند مرتب نشده است. توجه داشته باشید که ترتیب معرفی این تم‌های پسرانه تصادفی است و معنی خاصی ندارد. ضمن اینکه این تم‌های جشن تولد به مرور به روز خواهند شد.

ایده‌های تم تولد پسرانه

نکته۱: در این مطلب به معرفی اجمالی ایده‌های مناسب برای تولد پسرانه می‌پردازیم و هدف آموزش اجرای آنها نیست. همانطور که خواهید دید برخی از این تم‌ها برای پیاده‌سازی، نیاز به مهارت و تجهیزات خاصی دارد. با توجه به درخواست‌های کاربران برای ارائه آلبومی از تم‌های جالب و مناسب برای تولد پسرانه، این مطلب آماده شده است. بنابراین این ایده‌ها بیشتر برای سپردن به شرکت‌ها و مراکز خدماتی جشن‌ها مناسب می‌باشد.

نکته۲: برای دیدن تصاویر هر یک از تم‌ها در اندازه بزرگ، روی تصویر کوچک پیشنمایش آنها در گالری کلیک کنید. برای هر تم جشن تولد، یک گالری تصویری ارائه شده است.

۱- پرواز هواپیما

یکی از پرطرفدارترین تم‌هایی که برای جشن تولد پسرها طراحی شده است همین تم مبتنی بر پرواز هواپیما است. به خصوص برای پسربچه‌های خردسال این تم پرتقاضا بوده است. وقتی والدین این طراحی را برای پسر خردسالشان انتخاب می‌کنند، گویی پرواز هواپیما، توانایی آن مرد کوچک برای رسیدن به جایگاه‌های رفیع در زندگی‌اش را نوید می‌دهد.

یکی از ایده‌ها در این تم استفاده از حروف روی کاپ‌کیک‌ها، لیوان‌ها یا دیگر وسایل برای رساندن مفاهیم تم است. این ایده را در تصویر دوم گالری مشاهد کنید. نظرتان درباره تصویر شماره چهار چیست؟ یک باند فرودگاه خوشمزه.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین مطالعه کنید

بستن
stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.