theme wordpress
تشریفات زندگیزیبایی

آیا چاقی بعد از ازدواج راه حل دارد؟

آیا چاقی بعد از ازدواج راه حل دارد؟Reviewed by آزادوار on Nov 6Rating: ۳.۵آیا چاقی بعد از ازدواج راه حل دارد؟تحقیقات نشان میدهد ۶۰ درصد افراد بعد از ازدواج چاق میشوند و ۷۰ درصد افرادیکه قبل از ازدواج چاقی نداشته اند نیز ادعا کردند که خود و همسرشان نیز بعد از ازدواج و روابط زناشویی دچار افزایش وزن شده اند.

تحقیقات نشان میدهد ۶۰ درصد افراد بعد از ازدواج چاق میشوند و ۷۰ درصد افرادیکه قبل از ازدواج چاقی نداشته اند نیز ادعا کردند که خود و همسرشان نیز بعد از ازدواج و روابط زناشویی دچار افزایش وزن شده اند.


اکثر خانم ها و آقایان که بواسطه ازدواج وارد رابطه زناشویی می شوند وزن آنها افزایش می یابد. اگر چنین اتفاقی برای شما نیز افتاده است و هر دو به دنبال بازگرداندن وضعیت هستید، واضح ترین راه حل این است که با یکدیگر انجامش دهید. انجام این کارها مسلما با همراهی شخصی دیگر که هدفی یکسان با شما دارد ساده تر می شود و می توانید در طول مسیر یکدیگر را از نظر انگیزشی و درک کمک کنید.

اما کاهش وزن به عنوان زن و شوهر می تواند مانند میدان مین نیز باشد و در این مسیر خطر بالقوه مشاجره، ناراحتی و حتی فاصله گرفتن از هم وجود دارد. بنابراین برای اینکه در طول این فرآیند راهنماییتان کنیم می خواهیم در این مقاله توصیه هایی کاربردی را ارائه دهیم تا بدون بروز مشکل با یکدیگر وزن کم کنید.

هر گونه اظهار نظر یا توصیه درباره وزن شریک زندگی تان می تواند بدان معنا برداشت شود که شما او را همانطوری که هست قبول ندارید و یا بدتر، بدان معنا که شما او را همانطور که هست جذاب نمی دانید و برای اینکه دوباره جذبش شوید باید ذهنش را تغییر دهد. به همین دلیل است که زوج ها برای شروع کاهش وزن با یکدیگر، باید احتیاط کنند.

اگر شما سالم غذا بخورید، مرتب ورزش کنید و از مزایای این کارها لذت ببرید – ذهنی آرام، سلامت بهتر و بدنی متناسب – سپس شریکتان نیز از این وضعیت الهام می گیرد تا کارهای شما را دنبال کند.

در نهایت برای اینکه مطمئن شوید بدون اینکه رابطه تان آسیب ببیند پا در مسیری سالم گذاشته اید، باید قبول کنید که هر کدامتان خودش مسئول نتیجه ای است که کسب می کند.دویدن

اگر هر دوی شما تصمیم گرفتید که بدوید، سه بار در هفته به باشگاه بروید و برای شام سالاد بخورید و سپس یکی از شما در انجام این امور سستی کرد، ممکن است دیگری نیز تسلیم شود. این موضوع ممکن است منجر به سرزنش همدیگر شود و همچنین می تواند اختلافات شدیدی را در رابطه شما ایجاد کند. تنها راه برای بدست آوردن رابطه ای سالم و غیر وابسته، این است که هر شخص خود به تنهایی مسئول کارها و تصمیمات خود باشد. با اینکه درگیر شدن در فعالیتی سالم می تواند یک زوج را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک کند، اما برای پایدار ماندن و دچار مشکل نشدن این ارتباط، هر دو باید این را درک کنید که نهایتا برای خودتان این کار را می کنید.

سیمرغ

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.