theme wordpress
کسب و کار

آموزش نصب CRYPTOTAB

نصب برنامه

جهت نصب برنامه، بر روی لینک دانلود کلیک نمایید تا صفحه دانلود اختصاصی باز شود.


 سپس روی دکمه آبی رنگ Download Cryptotab Browser کلیک کنید تا Installer مربوط به نسخه انحصاری این برنامه، شروع به دانلود کند.

روی دکمه Accept and Install کلیک کنید و صبر کنید تا دانلود Installer تمام شود.

سپس فایل دانلود شده را که حجمی حدود از ۲/۱ مگابایت دارد را اجرا کنید تا صفحه ای مانند زیر برای شما نمایش داده شود:


در این صفحه نرم افزار اصلی در حال دانلود و نصب برای شماست. صبر کنید تا دانلود و نصب برنامه تمام شود.

پس از اینکار مرورگر Crypto Browser مطابق شکل زیر برای شما باز خواهد شد و از همان ثانیه اول شروع به استخراج بیت کوین برای شما خواهد کرد:
ما پیشنهاد میکنیم که برای کسب حداکثر درآمد مروگر Crypto Browser به عنوان مرورگر پیش فرض شما باشد.

تنظیمات برنامه

فرض کنید مرورگر Crypto Browser را روی سیستم خود نصب کرده اید و مبلغ قابل توجهی نیز استخراج کرده اید. در این حالت اگر برای سیستم کامپیوتری شما اتفاقی بیافتد و یا نرم افزار Uninstall شود شما کل دارایی خود را از دست خواهید داد! برای جلوگیری از این اتفاق قویا پیشنهاد می کنیم که بعد از نصب نرم افزار از طریق اکانت Gmail خود وارد آن شوید تا در صورت بروز هر اتفاقی، درآمدها، زیرمجموعه ها و سایر اطلاعاتتان برای همیشه بنام اکانت Gmail شما ثبت شده و قابل دسترس باشند.

 

برای شروع پس از نصب برنامه با کلیک روی گزینه Sign in وارد صفحه ورود گوگل میشود

در صفحه باز شده آدرس Gmail خود را وارد کرده روی Next کلیک کنید.(دقت کنید که صفحه ورودی، همان صفحه ورودی گوگل است و فقط جهت احراز هویت شماست، نه دسترسی به اطلاعات شما)

در صفحه بعد پسورد اکانت Gmail خود را وارد کنید و روی Next کلیک کنید. کار تقریبا تمام شده اما برای شما پنجره ای باز خواهد شد و برای تایید اکانت از شما سوال خواهد پرسید! روی دکمه Verify کلیک کنید. با این کار یک ایمیل از طرف نرم افزار به اکانت Gmail شما ارسال شده و شاید به پوشه Spam شما خواهد رفت. ایمیل را باز کرده و روی Verify کلیک کنید تا کار تمام شود.

بازگردانی اطلاعات

در صورتی که به هر دلیل نرم افزار را از دست دادید ولی قبل از آن طبق دستورات بالا Log In کرده بودید نگران نباشید! کافی است برای بازگرداندن اطلاعات خود کلیه مراحل نوشته شده در این صفحه را از ابتدا انجام دهید. پس از نصب دوباره برنامه و Log in شدن خواهید دید که اطلاعات شما دست نخورده باقی مانده است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.