theme wordpress
کسب و کار

همه چیز درباره قشم و سفر به جزیره قشم

دیدنی های جزیره قشم به اندازه ای زیاد می باشد که برای دیدن کردن از آن ‌ها زمان بسیار زیادی را باید صرف کنید تا بتوانید از آن ها خاطرات خوشی را برای خود بر جای بگذارید. در سفر به این جزیره که بزرگترین جزیره ایران و خاورمیانه می باشد شما می توانید از دیدنی های تاریخی و همینطور طبیعی بی شماری بهره ببرید که هرکدام در نوع خود بی نظیر می باشد. جاذبه های گردشگری قشم شامل جاذبه های طبیعی و همینطور جاذبه های ساخته شده به دست بشر می باشد که جاذبه های تاریخی توانسته است بسیار جذاب باشد و سالانه تعداد بیشماری از گردشگران و همینطور توریست ها را به خود جلب کند هرچند که جزیره بسیار زیبای قشم بی ‌همتا می باشد و به دلیل طبیعت بسیار زیبایی که دارد و زیبایش منحصر به فرد خود مشهور می باشد. اما این جزیره جالب است بدانید که پر شده است از مناطق و جاه های دیدنی که هرکدام حرفی تازه برای گفتن دارند.

شروع کنیم با دره ستارگان

اجازه دهید تا از مشهور ترین زیبای های طبیعی تور قشم یعنی بهشت زمین شناسی ایران شروع کنیم. جایی که بسیار از دیده ها را به خود معطوف می کند و سبب می شود تا شما برای ساعت ها روز ها و ماه ها درگیر آن باشید. این ماکن جایی نیست جز دره ستارگان که هر ساله طالبان طبیعت و همینطور زیبایی های بی حد و حصر برای بازدید کردن از آن به جزیره قشم سفر می کنند. دره ستارگان معروف ترین جاذبه قشم می باشد و به دلیل فرم خاصی که دارد که این شکل از فرسایش  خاک به دست آمده است و به مرور زمان نیز ایجاد شده است و سبب شده تا فرسایش زمین کار خود را کرده و به نوعی به مکانی تماشایی تبدیل شده است. بومیان قشم اعتقاد دارند که یک ستاره یا شهاب سنگ در این نقطه به زمین افتاده و به همین دلیل به این منطقه استاله کفته یا ستاره افتاده می ‌گویند از همین رو داستان هایی که در پشت این دره وجود دارد بر محبوبیت آن افزوده است و شما می توانید جاذبه های طبیعی این شهر را و دره ستارگان را با خیال راحت ببینید و از آن ها لذت ببرید. در این مکان  هزار ‌ها سال و چه بسا بیشتر فرسایش که یک عامل زمین شناختی و بخشی از عوامل طبیعی در محیط های باد خیز و باز می باشد روی داده و سبب شده است تامحیطی خیال‌ انگیز و وهم انگیز به وجود آید که هر بیننده ای را جادو می کند و به خود مصحور می کند.

سفر به جزیره قشم

شما باید به این مکان پیشنهادی سفر باتو سفر کنید و هر آنچه که دیدنی است را ببینید زیرا زیبایی های این جزیره  به نوشتن و گفتن تعداد عکس دیدن بشنده نمی کند و باید آز آن دیدن کرد. به دره ستارگان بروید و از زیبایی های لذت ببرید تا در آن از شگفتی ‌های طبیعت غرق شوید وبرای ساعت ها از تمامی مشغله های ذهنی و فکری رهایی پیدا کنید

تنگه چاهکوه و زیبایی های بی پایان جزیره قشم

از دیگر مناطق دیدنی قشم که طبیعت خارق ‌العاده ‌ای نیز دارد سبب شده است تا می‌ توان به تنگه چاه کوه اشاره کرد. اگر با تور قشم به این جزیره زیبا سفر کردید تا به یاد داشته باشید که بازدید از تنگه چاهکوه را در برنامه بازدید های خود قرار دهید. این تنگه توانسته است در میان جاذبه های گردشگری و همینطور دیدنی های بسیار جذاب یکی از زیبا ترین ها باشد. این تنگه توسط فرسایش و شکستگی طاق مانندی ایجاد شده است که توانسته است به زیبایی ها آن افزوده باشد و سوژه‌ های عکاسی بی‌ نظیری برای عاشقان عکاسی ایجاد کرده است. جنگل حرا در مناطق دیگری قرار دارد که در جزیره قشم بسیار جذاب و دیدنی بوده وشما می توانید با سفر به قشم از طبیعت بسیار زیبای این منطقه لذت کافی را ببرید.

جاذبه های دیدنی مانند جنگل های حرا

شما می توانید به دیدنی های این جزیره مانند جنگل های حرا رفته و از زیبایی های طبیعی که درآن قرار دارد لذت کافی ببرید. جالب است بدانید کسانی که طرفداران طبیعت و زیبایی های آن می باشند از این زیبایی ها لذت برده و آن را به گونه ای تصور می کنند که تا به حال هیچ جایی از کره رمین نمونه آن را ندیده اند. جالب است بدانید که ریشه درختان جنگل های مانگرو یا همان جنگل حرا قشم  در زمان بالا آمدن آب دریا به داخل آب می‌روند و در زمان پایین رفتن آب دریا از آن بیرون می‌ آیند که همین موضوع سبب شده است زیبایی های این جزیره بیش از پیش نمایان شود. این موضوع سبب شده است تا یک مجموعه طبیعی و یک زیبایی  خاص در این جنگل ‌ها به وجود بیاید که قایق سواری در آن از فعالیت‌ های جذاب جزیره قشم می باشد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.