theme wordpress
تشریفات جشن هاجشن عروسی

چند حقیقت جالب درباره کیک عروسی

چند حقیقت جالب درباره کیک عروسیReviewed by آزادوار on Nov 12Rating: ۳.۵چند حقیقت جالب درباره کیک عروسیاکثر مردم اطلاعات زیادی در مورد کیک و خصوصا کیک عروسی ندارند. به همین جهت ما در این نوشته ۱۲ حقیقت جالب درباره کیک عروسی را جمع آوری کردیم.

کیک های عروسی مدت زیادی است که در ملل و فرهنگ مختلف رواج یافته اند. اکثر مردم اطلاعات زیادی در مورد کیک و خصوصا کیک عروسی ندارند. به همین جهت ما در این نوشته ۱۲ حقیقت جالب درباره کیک عروسی را جمع آوری کردیم.

۱- هزینه گرانترین کیک عروسی که تا به حال سفارش داده شده است ۷۵ میلیون دلار است. 

زندگی طراح این کیک به نام «دِبی وینگم» (Debbie Wingham) با یک تلفن زیر و رو شد! او از یک ثروتمند عرب سفارشی باورنکردنی دریافت کرد: «گران‌ترین کیک جهان را برای من بساز!» این کیک ۱۸۳ سانتی متری دارای الماس و جواهرات فوق العاده قیمتی است که باعث گران شدن کیک شده است.کیک

۲- ملکه ویکتوریا اولین کسی بود که کیک عروسیش بدون تزئین و با خامه سفید پوشیده شده بود.

به همین دلیل است که آن را «عطش سلطنتی» نامید.

کیک عروسی

 

۳- کیک داماد از قرن ۱۷ بوده است.

در قرن هفدهم دو نوع کیک وجود داشت: کیک عروس و کیک داماد. کیک داماد معمولا کیک میوه ای و نمادی از باروری بود.

۴- پای عروس

کیکی با عنوان «پای عروس» (نه کیک عروس) در اکثر مراسم ازدواج ها تا اوایل قرن ۱۹ مرسوم بود.

۵- برای ساخت یکی از بزرگترین کیکهای عروسی، ۱۰،۰۰۰ پوند خمیر کیک و ۴،۸۱۰ پوند خامه مصرف شد.

یکی از بزرگ ترین کیک های عروسی که در ایالات متحده ساخته شده است که برای کازینو Mohegan Sun با ارتفاع ۱۷ فوت و ۱۵،۰۳۲ پوند ساخته شده است. نانوایی ها با استفاده از ۱۰،۰۰۰ پوند خمیر کیک و ۴،۸۱۰ پوند خامه آن را ساختند.

۶- کیک های سفید نماد خلوص و بکارت می باشد.

کیک عروس معمولا یک کیک سفید پوشیده شده با خامه و فوندانت سفید می باشد.

۷- گل را فراموش نکنید!

در بعضی از نقاط ایالات متحده سنتی برای زنان مجرد بود که بتوانند روبان ها را از لایه پایین کیک عروسی بکشند. یکی از روبان ها به یک گل متصل می شود، و هر کسی که گل را می کشید، در آینده­ ازدواج می کرد.

۸- خواهران عروس  تنها یک برش کیک را زیر بالش خود قرار می دادند

به طور مشابه، در برخی از نقاط ایالات متحده، خواهران عروس تنها یک تکه از کیک عروسی را می گیرند. گفته شده است که اگر آن ها کیک را زیر بالش خود قرار بدهند، از شوهر آینده خود آگاه می شوند!

۹- اولین کیک عروسی نان بود!

یکی از نخستین کیک های عروسی کیک نبود، بلکه نان بود. در روم باستان، نان بر روی سر عروس برچیده شد تا نمادی از ثروت و باروری خوب برای زن و شوهر باشد.

۱۰-  یکی از قدیم ترین کیک ها حدود ۲۶ فوت بلندی داشت.

بلندترین کیک که تاکنون ساخته شده (در رکورد) ۲۵٫۶۵ فوت ارتفاع داشت. شیرینی غله ای شامل ۸۵۰ کیک اسفنجی است که مانند آجر به روی هم قرار گرفته و با کارامل به هم متصل شده اند. متاسفانه برای سازندگان آن کیک طولی نیافت که کیک شروع به نرم شدن و در نهایت سقوط کرد!

۱۱- اولین کیک عروسی شیرین در سال ۱۶۵۵ ظاهر شد.

تقریبا در سال ۱۶۵۵ میلادی هنگامی که نان و رول ها محبوبیت داشتند، اولین کیک عروسی شیرین شناخته شد و محبوب شد تا جایی که کیک Banbury ، معمولا در مراسم عروسی استفاده می شد. Banbury یک کیک شکلاتی است که به طور مداوم با چای همراه است.

۱۲-  کیک خامه ای طبقه ای تا ۵۰ سال محبوب نبود.

کیک (های طبقه ای خامه ای) تا سال های ۱۹۵۰، زمانی که زوج ها در ایالات متحده شروع به استفاده از آن ها درعروسی خود کردند، محبوب نشدند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.