theme wordpress
تشریفات جشن هاجشن تولدجشن عروسی

چند پیشنهاد برای بهتر شدن حس مهمان‎ ها

چند پیشنهاد برای بهتر شدن حس مهمان‎ هاReviewed by آزادوار on Jul 11Rating: ۴.۰چند-پیشنهاد-برای-بهتر-شدن-حس-مهمان‎هاهیچ چیزی رمانتیک تر از اینکه شما در یک روز گرم تابستانی در حالی که غروب خورشید را تماشا میکنید و مهمان ها با اشتیاق در جشن شما حضور پیدا میکنند نیست.

جشن‎های تابستانی

هیچ چیزی رمانتیک تر از اینکه شما در یک روز گرم تابستانی در حالی که غروب خورشید را تماشا میکنید و مهمان ها با اشتیاق در جشن شما حضور پیدا میکنند نیست. اما این تصویر ممکن است با صحنه هایی مثل مهمانان خیس عرق شده یا در حال فرار از دست حشرات یا حتی چیزهای بدتر از این ها عوض شود.

چیزی نیست که با کمی برنامه ریزی نشود آن را حل کرد. در اینجا برای شما چند نکته که فقط حرفه ای ها، از آن استفاده میکنند را آورده ایم تا جشن لذت بخش تری داشته باشید.

مهمانان را خنک کنید:ایستگاه توشیدنی

ایده ی جالبی هست اگر یک ایستگاه نوشیدنی یا پیشخدمتی با نوشیدنی در سینی اش داشته باشید تا مهمانان را در حالی که منتظر برگزاری مراسم هستند، خنک کنید. جدا از اینکه داشتن نوشیدنی در مهمانی ایده ی جالبی هست، اما در جشن‎های تابستانی این مورد ضروری است. همچنین اگر از لیوان های زیبا و آبمیوه های رنگی و خوشمزه استفاده کنید، برای شما نوعی دکور زیبا هم محسوب می شود.

یادگاری های قابل استفاده:

معمولا یادگاری هایی که برای مهمانان در نظر گرفته میشود را در آخر جشن به آنها میدهند، اما اگر در یک محیط باز جشن برگزار میکنید، میتوانید با در نظر گرفتن یادگاری قابل استفاده، بهترین هدیه را به مهمان‎ها بدهید. مثلا بادبزن دستی یا چترآفتابی برای خانم ها و عینک‎های آفتابی برای آقایان هدیه  مناسبی هست. این کار حتی برای عکس های جشن هم بسیار جالب و زیباست.

برای حشرات آماده باشید:

تابستان با خود، مهمان دوست نداشتنی ای را همراه می آورد. حشرات، زنبور، پشه یا حتی زنبور قرمز که خیلی خطرناک است و ممکن است در روز جشن شما باعث آزار مهمان‎ها شود. از مسئولین تالار یا باغ خود بخواهید که قبل از شروع مراسم تمام محوطه را حشره کش ارگانیک بزنند، تا در آن روز حشرات از جشن شما دور باشد. شما میتوانید با سوزاندن سنبل هندی نیز حشرات را از جشن خود دور کنید. راه های دیگری نیز برای دور کردن حشرات هست. در مرحله آخر اگر به هیچ کدام از گزینه های بالا دسترسی نداشتید از قوطی های حشره کش معمولی استفاده کنید. زیاد جالب نیست اما مهمان‎ها را راحت نگه میدارد.

دور کردن حشرات

 

برای آلرژی آماده باشید:

تعدادی از مهمان‎های شما به احتمال خیلی زیاد به چیزی آلرژی دارند. آلرژی در تابستان دامنه ی گسترده تری دارد. پس اگر میخواهید جشن خود را در باغ یا فضای آزاد برگزار کنید، باید برای بروز هر مشکلی آماده باشید. مقداری داروهای مخصوص آلرژی همراه خود داشته باشید تا هم شما از جشن لذت ببرید و هم مهمان‎ها. با این کار شما بهترین میزبان خواهید بود.

به مهمان‎ها آماده باش دهید:

اخبار جشن شما خیلی سریع و گسترده پخش خواهد شد. اگر قصد برگزاری مراسم جشن خود را در فضای باز دارید ایده ی خوبی هست که این برنامه را به آنها هم اطلاع دهید. مطمئن باشید مهمان‎های شما اگر بداند که قرار است زیر آفتاب ۴۰ درجه بایستند، هیچ وقت کت پشمی به تن نخواهد کرد و همین طور اگر بدانند که زیر پایشان علف هایی که تازه آب داده شده وجود دارد هیچ وقت کفش های پاشنه بلند نازنین خود را نمی پوشند. داشتن یک عنصر سورپرایز برای جشن‎تان خوب است، ولی اجازه دهید این سورپرایز در دکور، غذا یا سرگرمی ها باشد. داشتن مهمان‎های آماده برای شما اوقات بهتری را می آورد.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.