theme wordpress
تشریفات مراسم ها

پذیرایی از میهمانان با ظروف چینی

با توجه به آنلاین بودن شما در این صفحه می‌توان پی به این نکته برد که برای میهمانان خود ارزش ویژه‌ای قائل هستید و به دنبال تهیه ظروف چینی درجه یک برای پذیرایی از آنها هستید. برای همگی مسجل شده است که استفاده از ظروف چینی جهت پذیرایی از مهمان بهترین انتخاب ممکن است و در واقع استفاده از ظروف شیک در پذیرایی به نوعی احترام و عزت گذاشتن به مهمان است و برای هر میزبانی رعایت آن ضروری است.

در این مطلب می‌خواهیم درباره ظروف پذیرایی چینی صحبت کنیم و ببینیم برای خرید ظروف چینی رسمی و پذیرایی از میهمانان با این محصولات چه نکاتی را باید رعایت کرد، پس با ما همراه باشید.

نکات مهم برای پذیرایی از میهمانان با ظروف چینی

لطفاً ظرفی را بخرید که بعد از گذشت چند سال از خریدنش بتوانید از آن به عنوان ظروف پذیرایی استفاده کنید. پس طوری ظرف چینی را انتخاب کنید از نظر ظاهر و زیبایی با گذشت چند سال شما را دلزده نکرده و همچنان جذاب به نظر برسند.

شکل و قالب ظروف را با توجه به کاربرد آن انتخاب کنید. اگر قصد پذیرایی شیک و لاکچری دارید ظروفی با طرح‌های خاص و پیچیده بسیار جذاب به نظر می‌رسند و اگر قصد دارید از آنها در  مهمانی‌های ساده استفاده کنید ظروفی با طراحی مینیمال مناسب‌تر هستند.

رنگ چیدمان میز و دکوراسیون شما در انتخاب ظروف پذیرایی چینی تأثیر مستقیم دارد. برای آنکه جذابیت بصری سرویس پذیرایی شما بالاتر رود حتماً از هماهنگ بودن رنگ ظروف و باقی وسایل مطمئن شوید.

سعی کنید از فروشندگانی‌ ظروف پذیرایی چینی تهیه کنید که علاوه بر ضمانت کیفیت و قیمت، ظروفی با  تنوع بالا و طراحی‌های خلاقانه و زیبا داشته باشند. یکی از این فروشگاه‌های آنلاین در حوزه فروش انواع ظروف پذیرایی چینی سایت به‌روز آویز هست که می‌توانید با وارد کردن آدرس سایت به راحتی از محصولات دیدن فرمایید.

در ضمن فراموش نکنید چینی‌هایی که دارای نقاشی‌های مینیاتوری و اصیل هستند هرگز از مد نرفته و قدیمی نمی‌شوند پس اگر می‌خواهید یک ظرف پذیرایی همیشگی داشته باشید این مدل گزینه خوبی برای خرید است.

پرکاربردترین ظروف چینی برای پذیرایی از میهمانان

برخی از تکه‌های ظروف پذیرایی هستند که حتما در هر خانه باید یک نمونه از آن وجود داشته باشد وگرنه کار پذیرایی با مشکل روبرو شده و حتی حق مطلب درباره پذیرایی محترمانه از میهمانان ادا نمی‌شود. در ادامه مهم‌ترین ظروف چینی که برای پذیرایی به آنها احتیاج دارید را نام برده و مختصر توضیحی درباره این ظروف می‌دهیم.

  • ظرف میوه چینی: به میوه خوری گنجانه هم می‌گویند. این قطعه از ظروف چینی بسیار مهم است و لازم است حجم و اندازه آن به گونه‌ای باشد که تعداد مناسبی میوه در خود جای دهد. با توجه به تک رنگ بودن میوه‌ها ظرف میوه چینی بهتر است از نقش و نگارهایی مانند پروانه، نقاشی‌های اسلیمی، مینیاتوری و گل‌وبلبل برخوردار باشد تا جلوه بیشتری برای پذیرایی داشته باشد. ظروف میوه چینی در انواع پایه دار و بدون پایه به فروش می‌رسد که می‌توان با توجه به سلیقه شخصی یک مدل را خریداری کرد.
  • ظرف شکلات چینی: این مدل ظرف‌ نیز کاربرد فراوانی دارد می‌توان درون آن را با انواع شکلات، نقل، قند و … را پر کرد. ظروف شکلات خوری چینی را می‌توان در انواع درب دار و بدون درب خریداری کرد.
  • ست چای خوری چینی: ایرانی باشید و چای در مهمانی سرو نشود؟ بعید است. یکی از مهم‌ترین فاکتورها در پذیرایی از میهمانان با ظروف چینی، سرو چای و استفاده از ست چای خوری شیک، زیبا و تمیز است. خیلی مهم است که مهمان در یک فنجان و نعلبکی شکیل، پاکیزه و سبک چایش را بنوشد.
  • اردو خوری چینی: امروزه در اکثر مهمانی‌ها سینی مزه و خوراکی‌های خوشمزه کوچکی سرو می‌شود که جای آنها درون اردو خوری است. یک اردو خوری زیبا و تمیز اشتها را باز کرده و میهمانان را ترغیب به میل کردن خوراکی‌های داخل ارد‌خوری می‌کند. از این محصول می‌توان برای سرو شیرینی‌های کوچک و انگشتی هم استفاده کرد. نوع دو خانه و دسته آن بسیار پر فروش و محبوب است.
  • شیرینی خوری و پیش دستی یا بشقاب: مهمان به پیش دستی که پیش روی او برای پذیرایی قرار می‌دهید خیلی توجه می‌کند. پس بهتر است از بشقاب پذیرایی چینی با طراحی لوکس و زیبا برای این کار استفاده کنید. در ضمن شیرینی خوری چینی یکی از ظروف پرطرفدار چینی در ظروف سرو و پذیرایی است که استفاده از آن  قدمت بسیار طولانی در ایران دارد.

۶ روش‌ مهم نگهداری از ظروف چینی

  1. از مواد شوینده به همان میزان توصیه شده استفاده کنید و از موادی مانند سفید کننده و جرم گیر برای تمیز کردن چینی استفاده نکنید.
  2. در چیدمان ظروف چینی دقت کنید تا هنگامی که آنها را روی هم می‌چینید بهم سابیده نشده و خراشیده نشوند برای احتیاط بین ظروف نایلون حباب‌دار قرار دهید.
  3. اگر ظروف داخل ماشین ظرفشویی آسیب نمی‌بینند آنها را هنگام شستشو با فاصله بچینید تا بهم برخورد نکنند.
  4. از کشیدن قاشق و چنگال و سیخ فلزی یا چاقو به لبه ظروف چینی پرهیز کنید زیرا باعث ایجاد خط و خش و تیرگی در ظروف می‌شوند.
  5. برای جلوگیری از به‌وجود آمدن لک‌های سخت و نشور بهتر است چینی را بلافاصله بعد از استفاده شسته و خشک کنید.
  6. اگر چینی دارای لکه‌های سرسخت هستند آنها را یک دستمال آغشته به نوشابه و نمک یا سفید کننده رقیق‌ شده با آب بشویید.

حرف نهایی پذیرایی از میهمانان با ظروف چینی

با وجود تنوع بالایی که در دنیای ظروف سرو و پذیرایی وجود دارد باز هم ظروف چینی حرف اول را زده و طرفداران خود را دارد. اگر ظروف چینی را با دقت انتخاب کنید و سلیقه شخصی و نیاز خود را هنگام خرید در نظر بگیرید و سپس از آنها به خوبی مراقبت کنید می‌توانید با یکبار هزینه کردن برای خرید ظروف چینی مدت‌ها آنها را در ویترین منزل خود داشته و به‌عنوان دکوری یا ظرف پذیرایی استفاده کنید.

برای مشاهده مدل‌های متنوعی و زیبای ظروف چینی جهت پذیرایی و دکوری به سایت آویز مراجعه کرده و پس از انتخاب ظرف مورد نظر خرید خود را نهایی کنید. تمام ظروف موجود در سایت دارای ضمانت ماندگاری رنگ بوده و از کیفیت خوبی برخوردار بوده و همان ظروف عمری و بادوامی هستند که همیشه به دنبال خریدنش بودید.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.