theme wordpress
تشریفات زندگیکسب و کار

هنگام سفر این داروها را همراه داشته باشید!

لیست داروهای مورد نیاز در سفر چیست؟ همراه داشتن داروها در سفر چه ضرورتی دارد؟

بسیاری از افراد، قبل از سفر تمام وسایلی که فکر می کنند، لازم است را همراه خود می آورند به جز دارو. به همراه داشتن دارو در سفر بسیار مهم است، زیرا ممکن است در مکانی باشید که امکان دستر سی به داروخانه وجود نداشته باشد. در این مقاله قصد داریم، داروهای ضروری در طول سفر را به شما معرفی کنیم.

 داروهای ضد تهوع

بسیاری از افراد، در طول سفر با ماشین سواری یا هواپیما دچار تهوع و سرگیجه می شوند. به همراه داشتن داروهای ضد تهوع می تواند به آنها بسیار کمک کند. پیشنهاد می کنیم قبل از حرکت از این قرص ها مصرف نمایید تا از بروز این حالت پیشگیری کنید.

داروهای ضد اسهال و یبوست

ممکن است در طول سفر به دلیل تغییرات آب و هوایی و یا امتحان کردن غذاهای جدید، فرد دچار یبوست و یا اسهال شود. به همین خاطر به همراه داشتن داروهای ضد اسهال و یبوست ضروری هستند. در واقع داروهای ضد اسهال و یبوست به شما کمک خواهد کرد که از سفر خود لذت ببرید و نگران تغییر مزاج خود نباشید.

هنگام سفر این داروها را همراه داشته باشید!

داروهای ضد حساسیت

ممکن است فرد در طول سفر به دلیل تغییرات آب و هوا، دچار حساسیت شود. این حساسیت ها معمولا با سر درد همراه هستند. هم چنین گاهی نیش حشرات و یا حتی گونه خاص گیاهی ممکن است باعث بروز حساسیت در فرد شود. به همین دلیل به همراه داشتن داروهای ضد حساسیت می تواند کمک زیادی به فرد کند.

 

پماد ضد قارچ و ضد باکتری

یکی دیگر از داروهای ضروری در طول سفر، پمادهای ضدقارچ و ضد باکتری می باشد. اگر در طول سفر، دست یا پای شما بریده شده با استعمال این پماد از عفونی شدن آن جلوگیری کنید. هم چنین این پماد ها، باعث کم شدن التهابات زخم ها می شوند.

داروهای مسکن و تب بر

اگر فرد در طول سفر به دلیل کم خوابی و یا تغییرات آب و هوایی، دچار سر درد شد، داروهای مسکن می توانند کمک زیادی به او کنند. پیشنهاد می کنیم در طول سفر، حتما این نوع داروها را به همراه داشته باشید. البته در پرواز های خارجی، داشتن داروهای مسکن کمی درد ساز می باشد؛ زیرا این داروها در برخی از کشورها، نوعی مواد مخدر محسوب می شوند و به هیچ عنوان اجازه همراه داشتن مسکن ها را نخواهید داشت. حتما قبل از سفر، در مورد کشور مورد نظر تحقیق کنید.هنگام سفر این داروها را همراه داشته باشید!

مصرف داروی-زیپمت

 

توجه داشته باشید اگر پزشک، داروی زیپمت برای شما تجویز کرده، حتما نسخه آن را به همراه داشته باشید؛ زیرا ممکن است در فرودگاه اجازه حمل آن را به شما ندهند و دچار دردسرهای زیادی شوید. هم چنین تمامی داروها باید برچسب مخصوص داشته باشند.

 

منبع : chaharfasl.net

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.