theme wordpress
کسب و کار

نقاط دیدنی کشور مالزی را بیشتر بشناسید

کشور مالزی یک کشور با جمیعت مسلمان در جنوب شرقی آسیا بوده که تورهای گردشگری زیادی را به سوی خود جذب می‌کند و این کشور با شهرهای بسیار زیبایش محلی برای تفریح و گردشگری برای ایرانیان و همچنین مردم کشورهای مختلف شده است. در مالزی کوالالامپور از مهمترین شهرهای این کشور بوده و پایتخت آنجا محسوب می‌شود و بسیاری از توریست‌ها این شهر را برای سفر انتخاب می‌کنند. تورهای گردشگری مالزی به صورت هوایی انجام میشود و اهمیت این کشور به داشتن نقاط دیدنی طبیعی و سواحل بسیار خوب است. شهر کوالالامپور با داشتن مراکز خرید بزرگ و مدرن و همچنین جاذبه‌های تفریحی مدرن مورد توجه گردشگران است. آنجا هتل‌های بسیار خوبی ساخته شده است و می‌توانید برای اقامت در هتل‌های ۵ ستاره مالزی اقامت داشته باشید. این کشور خوراکی‌ها و غذاهای خوشمزه ای را شامل می‌شود و رستوران‌های خوبی دارد که می‌تواند سفر شما را به تجربه‌ای دلچسب از نظر غذایی تبدیل کند. در ادامه به معرفی نقاط دیدنی شهرهای مالزی خواهیم پرداخت و جاذبه‌های این کشور را به شما معرفی خواهیم کرد. با بهترین نقاط دیدنی مالزی با ما همراه باشید.

برجهای دو قلو پتروناس کوالالامپور

یکی از ساختمان‌های بسیار زیبا در تور مالزی ارزان که در پایتخت این کشور یعنی کوالالامپور قرار گرفته است، برج‌های پتروناس هستند. این برج‌ها به عنوان بلند‌ترین برجهای دو قلو شناخته می‌شوند و توسط پل هوایی به یکدیگر متصل هستند که جلوه ای بسیار مدرن و جالب دارد. این برج شامل ۸۸ طبقه بوده و امکانات بسیار زیادی را در خود جای داده است. ارتفاع کلی این برج ۱۷۵ متر بوده و در آنجا می‌توانید از طبقه دیدبانی منظره بسیار زیبایی از شهر کوالالامپور را مشاهده بفرمایید.

شهر چینی‌های کوالالامپور

به اعلام سایت سفر باتو ، در مرکز شهر کوالالامپور می‌توانید از منطقه و شهر چینی‌ها در آنجا دیدن کنید که شامل تزئینات زیبای مربوط به کشور چین است و رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و فروشگاه‌های مختلفی دارد که می‌توانید در آنجا انواع محصولات چینی، خوراک چینی و نوشیدنی‌های مختلف را خریداری کنید و در آنجا به گشت و گذار پرداخته و از مشاهده فروشگاه‌ها لذت ببرید. در آنجا می‌توانید با قیمت مناسب محصولات مختلف چینی را خریداری کنید و با چانه زدن قیمت را حتی کاهش دهید.

غارهای باتو کوالالامپور

یکی از مهم‌ترین دیدنی‌های طبیعی و همچنین تاریخی در مالزی که در نزدیکی شهر کوالالامپور قرار گرفته است غارهای باتو هستند. این مجموعه بسیار دیدنی در گذشته محلی مقدس برای هندو ها بوده استو آنجا به دلیل وجود میمون‌ها و آمد و شد آنها به داخل غار به غار میمون‌ها نیز مشهور است. در درون این غارها می‌توانید معبد قدیمی هندوها را مشاهده کرده و تندیس‌های زیبا را ببینید. این غارها دارای دیواره‌های زیبا بوده و از نظر طبیعی هم بسیار قابل توجه هستند.

جزیره لنکاوی مالزی

یکی از نقاط دیدنی و بسیار پر طرفدار در کشور مالزی جزیره زیبای لنکاوی با طبیعت بسیار زیبا و اکو سیستم خاص خود است. آنجا شامل جزیره‌های متعدد بوده که تعدادشان بسیار زیاد است و آنجا شامل سواحل زیبا و جنگل‌های دیدنی می‌شود. مساحت خود جزیره لنکاوی بیش از ۴۰۰ کیلومتر بوده و در تنگه مالاکا قرار گرفته است. سواحل آنجا مناظر بسیار زیبایی دارند و آبهایی شفاف با شن‌هایی روشن را شامل می‌شوند.

مسجد مالاکا مالزی

در جزیره مالاکای مالزی یک مسجد منحصر به فرد و جالب وجود دارد که بر روی آب ساخته شده و معماری مدرن و زیبایی را شامل می‌شود. این مسجد با معماری تلفیقی با الهام از معماری سنتی مالزیایی ساخته شده و شیشه‌هایی رنگی و گنبدی طلایی دارد. مناره‌های این مسجد چسبیده به خود مسجد است و به شکل یک پارچه ساخته شده است. این مسجد با داشتن سقفی بلند و تزئیناتی بسیار باشکوه در درونش احساس آرامش را در نمازگزاران ایجاد می‌کند.

موزه اسباب بازی پنانگ

در شهر پنانگ جاذبه‌های مختلفی از جنس طبیعی و تاریخی وجود دارد. آنجا همچنین از نظر فرهنگی و هنری هم مورد توجه بوده و موزه‌ای به نام موزه اسباب بازی‌ها در آنجا قرار گرفته است. در این موزه می‌توانید انواع اسباب بازی‌ها از ده‌ها هزار برند اسباب بازی سازی بین المللی را مشاهده کنید. انواع عروسک‌ها به اشکال مختلف از شخصیت‌های کارتونی و سینمایی معروف در آنجا قرار گرفته اند که بعضی از آنها منحصر به فرد و نادر هستند. این موزه شامل بخش‌های مختلف بر اساس نوع اسباب بازی‌ها هست.

مسجد پوترا پوتراجایا

شهر پوتراجایا یکی دیگر از شهرهای سرسبز و زیبای مالزی است که با مسجد زیبایش خود نمایی می‌کند. این مسجد به نام مسجد پوترا یک سازه بسیار زیبا با مناره‌ای به ارتفاع ۱۱۶ متر از مساجد دیدنی و زیبای دنیا محسوب می‌شود. این مسجد به دلیل مسالحی که در آن به کار رفته به رنگ قرمز و نارنجی بوده و شامل سقفی بلند و تزئیناتی باشکوه و زیبا است. آنجا ۱۵ هزار نفر را در خود جای می‌دهد و دارای دروازه‌ای باشکوه با کنده کاری‌های بسیار زیبا است. این مسجد در کنار آب و محلی سرسبز قرار گرفته است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.