theme wordpress
کسب و کار

معرفی و دانلود موسیقی بی کلام کلاسیک Classical در رسانه جاست موزیک

موسیقی بی کلام کلاسیک Classical

موسیقی بی کلام همواره در کشورمان و کشور های بزرگ و متمدن یکی از محبوب ترین سبک ها است، البته که برخی از موزیک ها در حال حاضر از گرایش های تلفیقی برای شکل دهی و استفاده از این سبک موزیک بهره می گیرند که نتیجه نهایی خارج از صرفا موسیقی کلاسیک خواهد بود.

این موزیک در آواز ایرانی دسته بندی های گسترده ای خواهد داشت و بخشی از آن نیز تنها نوا، ملودی و یا همان موسیقی است که با نام بی کلام در دنیا شناخته می شود. موسیقی های بی کلام می توانند بسیار آرامش بخش و جذاب باشند و اگر علاقه مند به این سبک ها هستید از بین آثار فاخر ایرانی و حتی خارجی می توانید بی شمار آلبوم بیابید.

موزیک های بی کلام کلاسیک گاه بر اساس ژانر ملودی و گاه بر اساس نوع ساز و ساختار به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند و اگر می خواهید در مورد آن ها بیشتر بدانید باید به طور خلاصه عرض کنیم که ویالون، پیانو و… در آن ها استفاده می شود.

شروع نواختن موسیقی بی کلام کلاسیک

البته که شروع این موسیقی به صورت بی کلام خارج از ایران و در اروپا شکل گرفت.

گفته می شود که از صده پانصد میلادی در بین مردم دیده شد، بسیاری از موزیسین ها شروع ترکیب ژانر های موسیقی را در این مقطع می دانند که در واقع به صورت ناخودآگاه و بدون اطلاع انجام شد.

در درجه اول باید گفت که این موسیقی را می توان مادر نت نویسی و ساختار سازی در آهنگسازی دانست. بسیاری از مواردی که در حال حاضر توسط نرم افزار های ساخت و میکس موسیقی انجام می شود در این دوره زمانی پیگیری شد.

البته که می توانیم هر کدام از اجزای موسیقی بی کلام کلاسیک را نیز به ژانر های متنوع و متفاوت تقسیم کنیم، مثلا یکی از ملودی های بی نظیر که به صورت کلاسیک طراحی و نواخته می شود قطعا رمانتیک خواهد بود که در کشور های اسیایی و خاورمیانه همواره جز پرطرفدار ترین ها است، Sample های زیادی نیز در موسیقی ایرانی، یونانی، ترکیه و … بر این اساس ثبت و ساخته شده است.

هیچ گاه نمی توان این  موسیقی را دور از دیگر سبک ها دانست، چون در بیشتر آن ها به صورت ویژه ای از موزیک کلاسیک استفاده شده است.

فرم شناسی نهایی شروع کار در موسیقی کلاسیک بود.

  آشنایی با موزیک کلاسیک

آشنایی با موزیک Classical

اگر بخواهیم در مورد مشاهیر این موسیقی بیشتر بدانیم که تاثیر بسزایی در پیشرفت سبک داشتند می توان به یوهان سباستین باخ، بتهوون، فردریک شوپن و در نهایت موتسارت اشاره کرد که توانست به پیشرفت انواع سبک های موسیقی به صورت ویژه ای کمک کند.

از جمله آلبوم های محبوبی که در سبک کلاسیک بی کلام راهی بازار شدند می توان به: Best Piano Classic اشاره کرد که توسط جمعی از ملودی نواز های برتر دنیا ساخته شد و در یک آلبوم و به صورت واحد توسط کمپانی ساخت در سال ۲۰۰۲ میلادی منتشر شد و توانست موفقیت های عظیم کسب کند.

قطعا وقتی ملودی Beethoven – Fur Elise  را بشنوید خاطرات برای شما زنده خواهد شد، این ملودی را می توان محبوب ترین و بهترین گزینه برای شناسایی موسیقی کلاسیک معرفی کرد که سبب می شود شما به خوبی نوای نت های پیانو را احساس کنید. فراموش نکنید که پیانو می تواند یکی از بهترین ها برای شروع این سبک از موسیقی و بخصوص به صورت کلاسیک باشد.

البته کلاسیک مطابق استاندارد های جهانی که در آن از ساز های الکترونیک استفاده نمی شود، حتی گاهی از میکس و مستر نیز بهره گرفته نمی شود تا ملودی درست مانند قرون گذشته ساخته شود.

  بهترین ملودی های موسیقی بی کلام کلاسیک

بهترین ملودی های موسیقی بی کلام خارجی

عده ای این موسیقی را در واقع شروع کننده نوا های پاپ می دانند که در حال حاضر محبوب ترین سبک موزیک در دنیا است. اما ملودی های پاپ می تواند با دیگر سبک ها مانند ترنس، هاوس، هیپ هاپ و… ترکیب شود.

موسیقی کلاسیک زمانی اصل خود را حفظ می کند که در آن از ساز ها و ارکستر به صورت زنده استفاده شود و شما با روح خود نواختن تک تک نت ها را احساس کنید.

در این صورت سبک کلاسیک و آن هم بدون صوت خواننده می تواند جذابیتی غیرقابل وصف داشته باشد که تنها درمان روح خواهد شد.

ملودی جذاب دیگری با عنوان Mendelssohn – Songs Without Words Op. 62, “Spring Song” در بین آثار فاخر موسیقی کلاسیک شناخته می شود که شناسنامه دیگر سبک کلاسیک است و فرا تر از حسی خواهد بود که شما از یک موزیک انتظار دارید.

در این مورد نیز طبق روال چند سال اروپا و امریکا از پیانو استفاده شده است، به ندرت دیده می شود که ساز ها به صورت ترکیب ناهماهنگ و یا پارادوکس در موسیقی بی کلام استفاده شوند و در این مورد نیز شما کاملا می توانید این تفاوت را حس کنید.

دانلود موسیقی کلاسیک بتهوون و موتزارت

بتهوون و موتزارت می توانند جز ایده آل ترین اشخاص برای برای آشنایی با این سبک هستند که نام آن ها سال ها در حوزه های مختلف ملودی سازی و موسیقی جهانی کلاسیک شناخته شد، ما نیز به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که حتما ملودی های موتزارت را بشنوید و اگر دوست دارید در ابتدای راه با موسیقی کلاسیک خارجی آشنا شوید، نامی بهتر از این دو به هیچ عنوان در تاریخ تکرار نخواهد شد.

۱۷۵۶ در واقع برای دنیا شروع تولید موسیقی قدرتمندی بود که هنوز هم شما برای شروع ملودی سازی با پیانو به آن ها نیاز دارید.

در واقع جز دروس ابتدایی شما خواهند بود. او در این سال به دنیا آمد و پس از مدتی توانست اولین ملودی های کلاسیک را به نام خود ثبت کند.

  دانلود موزیک های بی کلام کلاسیک

موسیقی کلاسیک

نواختن این موسیقی ها نیاز به بالاترین دقت و مهارت خواهد داشت و اگر ترجیح می دهید از شروع آن را فرا بگیرید باید تمام تمرکز خود را روی نواختن انواع ساز ها از جمله پیانو نخست به صورت تئوری و پس از آن نت خوانی قرار دهید.

همواره گلچینی از قطعات نواخته شده توسط باخ و موتزارت در رسانه های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد و نشان می دهد که این ملودی ها به هیچ عنوان عمر نخواهد داشت و صرفا آهنگ های ابزاری، تاریخ مصرف دار نبوده و می توانند حتی هنوز هم شروع سبک های جدید تر باشند.

اشتراوس یک اتریشی دیگر بود که توانست ملودی سازی های کلاسیک را به صورت کاملا حرفه ای و البته بی کلام در قلب اروپا شروع کند، او حالا در دنیا برای تولید آثار فاخر و بی نظیر شناخته می شود و هر کسی که با این ژانر و سبک از موسیقی آشنا باشد، حتما آثار او را نیز شنیده و حتی می نوازد.

نواختن این آثار روانشناسی های جالبی داشته و شما را بهتر با انواع خط ملودی ها آشنا می کند، حتی می توانید برای تقویت روحیه خود در زمان های خاص این ملودی ها را دانلود کرده و گوش کنید.

برای اطلاعات بیشتر و دانلود آثار موسیقی آرامش بخش و صد ها سبک دیگر از جمله موسیقی کلاسیک در دسته بندی ساز های مختلف همراه رسانه جاست موزیک باشید:

https://just-music.ir

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.