theme wordpress
تشریفات ازدواج

معرفی بهترین کرم پودر

اگر جزو افرادی هستین که دنبالِ یک کرم پودر برای استفاده روزانه و یا حتی استفاده در مکان های خاص، هستید . تنها نکته ای ای باید رعایت کنید، اینه که (البته بعد از انتخاب براساس نوع پوست) کرم پودر ی با کیفیت و بدون مواد مضر ، انتخاب کنید. چرا که اول از هرچیزی سلامت پوستمون اهمیت بیشتری داره. خب این جا میخوام چند تا از بهترین محصولات رو به شما معرفی کنم، تا با ویژگی های یک کرم پودر فوق العاده آشنا بشین.

معرفی ۳ تا از بهترین کرم پودرهای دنیا

کرم پودر استی لادر

کرم پودر استی لادر

یکی از بهترین کرم پودرهایی که انواع پوست به خصوص پوست های چرب میتونن استفاده کنند. این محصول، ۲۴ ساعت ماندگاری داره و فاقد هرنوع مواد مضری مثل روغن و چربی هست. کرم پودر استی لادر ، کاور فوق العاده ای روی پوست داره، بدون این که باعث بشه پوستتون سنگین یا چرب بشه. این محصولِ مات و دوست داشتنی، میزانِ ترشح چربی پوست شمارو خیلی خوب کنترل میکنه برای همین هم وقتی شما اون رو روی پوستتون میزنید، میبینید که تا آخر روز کاملا مات و یکدست باقی مونده.


کرمپودر هدی بیوتی

کرمپودر هدی بیوتی

معرفی بعدی کی از بهترین و معروف ترین کرم پودر های دنیاست. کرم پودر هدی بیوتی، کاملا گیاهی هست و به پوست هیچ آسیبی وارد نمیکنه چرا که فاقد هر نوع مواد مضر هست. این محصول یکی از فول کاور ترین محصول های دنیاست به شکلی که با یک پمپ از اون میتونید کل پوستتون رو کاور کنید. هدی بیوتی هم مثل استی لادر ۲۴ ساعته هست و کرمی ضدآب و رطوبته.

کرم پودر نارس long wear

کرم پودر نارس long wear

برای آخرین معرفی، سراغ محصولی از برند نارس میریم. ساخت کشور آمریکاست ، با ساختاری فلوئیدی و بسیار سبک یکی از بهترین محصولات برای افرادی که پوست نرمال و خشکی دارن . کاور مدیوم تا بالایی داره، ۱۶ ساعت ماندگاری روی پوست و ترکیبات گیاهی منحصر به فردی که داره اون رو جزو محبوب ترین محصولات برای پوست های خشک کرده. این کرم پودر در برابر تعریق و رطوبت مقاومه و به هیچ عنوان رنگش بعد از چند ساعت عوض نمیشه و از روی پوست محو نمیشه. این محصول حتی برای کسایی که پوست حساسی هم دارند، جزو اولین انتخاب هاست چرا که هیچ نوع مواد مضری توش وجود نداره و با خیال راحت میتونید ازش استفاده کنید.

جمع بندی

خب سه تا از بهترین محصولات رو برای شما بررسی کردیم، برای این که بتونید با محصولات بیشتری آشنا بشین و خریدی مطمئن داشته باشید کافیه وارد سایت مای سفورا بشین

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.