theme wordpress
جشن عروسیزیبایی

ترفندهایی برای آرایش چشم درشت

آرایش چشم درشت ؛ همه اشکال چشم چه به شکل گرد، بادامی، رو به بالا، رو به پایین، درشت و ریز در نوع خود شگفت انگیز هستند . اما چشم های درشت جذابیت بیشتری داشته و چهره را بسیار زیبا جلوه می‌ دهند .
متاسفانه همه آدم ها چشمان درشتی ندارند ولی تکنیک های وجود دارد که به ما در آرایش چشم درشت کمک می کند.

۱. با مراقبت از پوست شروع کنید

حتی قبل از شروع روتین آرایش خود، می توانید با استفاده از محصولات مراقبت از پوست مناسب چشم های روشن تری ایجاد کنید. به دنبال کرم دور چشم یا لکه های زیر چشم باشید که به رفع پف، آبرسانی و اصلاح سیاهی دور چشم کمک می کند.

ماسک های چشم از محصولات مراقبت از چشم مورد علاقه ما برای چشم های روشن وجذاب است. پچ‌های زیر چشم از عصاره‌های پروبیوتیک، اسید هیالورونیک، نیاسینامید و کافئین قهوه سبز برای آبرسانی، رفع پف و بیدار کردن کل ناحیه چشم استفاده می‌کنند  همه اینها قبل از استفاده از یک قطره آرایش است.

۲. استفاده از مژه مصنوعی برای آرایش چشم درشت

به گفته آلیس دیکسون، آرایشگر و مربی در GlamCandy UK، این ترفند به چشم ها کمک می کند بازتر به نظر برسند. فقط مطمئن شوید که آنها را فقط به گوشه های بیرونی بزنید (حتی می توانید آنها را به هر دو قسمت بالا و پایین مژه ها اضافه کنید، اگر بخواهید!).

۳. هایلایت را روی استخوان ابرو اعمال کنید

می‌توانید از ابروها و استخوان‌های ابرو استفاده کنید تا ظاهری را که می‌خواهید ایجاد کنید. به گفته دیکسون، استفاده از هایلایتر روی استخوان ابرو یکی از راه‌های درشت نشان دادن چشم ها است. میتوانید از هایلایتر های مدادی برای استفاده آراسان تر در این روش استفاده کنید.

۴. حلقه های تیره را با کانسیلر زیر چشم بپوشانید

آرایش زیر چشم

دایره های تیره می توانند توهم سایه ای را در اطراف ناحیه چشم ایجاد کنند و در کل آن را کوچکتر نشان دهند. برای کمک به روشن‌تر نشان دادن کل ناحیه چشم، از بهترین کرم پودر خود یا از یک کانسیلر روشن‌کننده روی زیر چشم‌ها استفاده کنید تا رنگ پوست یکدست شود.

نکته حرفه ای: سعی کنید کانسیلر را به شکل مثلث معکوس زیر چشم خود بزنید تا یک مثلث نور در زیر چشم ایجاد کنید. برای اطلاعات کامل در مورد نحوه مقابله با این تکنیک، آموزش های متعدد در مورد نحوه ی زدن کانسیلر زیرچشم را مطالعه کنید.

۵. سایه چشم خود را تا ابرو برای درشت نشان دادن چشم ها ترکیب کنید

آرایشگر لنی بیلی می گوید: «پرکاربردترین روش من برای آرایش چشم درشت نزدیک کردن سایه چشم به ابرو است. “این توهم را ایجاد می کند که فضای پلک شما بزرگتر است و چشم ها را بیشتر باز می کند، به خصوص اگر چشم های کلاه دار دارید.”

۶. از سایه های روشن کننده سایه چشم استفاده کنید

وقتی صحبت از بهترین سایه چشم شد، سایه‌هایی که استفاده می‌کنید می‌توانند تأثیر زیادی بر روشن و باز بودن چشم‌های شما داشته باشند. بیلی می‌گوید: «در مورد رنگ‌های سایه چشم، استفاده از سایه‌های روشن تا متوسط به چشمان شما کمک می‌کند بازتر به نظر برسند.»

  • رنگهای پاستیلی
  • سایه های درخشان روشن
  • سایه های قهوه ای روشن

برای طیف وسیعی از گزینه های سایه چشم با طیف رنگ روشن، به دنبال پالت سایه چشمی باشید که دارای تنوع سایه های بالا باشد. یک پالت سایه چشم باید ترکیبی زیبا از رنگ های خنثی روشن کننده و سایه های درخشان را برای ظاهری لطیف و چشم نواز به شما ارائه دهد.

۷. با استفاده از مداد چشم روشن به درشت نشان دادن چشم ها کمک کنید

کوچک کردن چشم ها با یک خط قهوه ای تیره یا مشکی برای افزایش درام بسیار عالی است، اما همچنین می تواند چشمان شما را کوچکتر نشان دهد. برای درشت نشان دادن چشم ها ، سعی کنید خط چشم تیره را با خط چشم سفید یا خط چشم خنثی مانند هایلایتر چشم جایگزین کنید. بیلی آرایشگر حرفه ای می‌گوید که دوست دارد از مداد چشم خنثی در امتداد خط پلک بالا و پایین استفاده کند تا چشم‌ها درشت‌تر به نظر برسد.

۸. ظاهر دودی را به صورت استراتژیک ایجاد کنید

بیلی می گوید: بسته به شکل استفاده از سایه چشم، چشم های دودی می توانند چشمان شما را کوچکتر نشان دهند. اینطور نیست که اگر چشم‌های کوچکی دارید نمی‌توانید آرایشی دودی داشته باشید، اما توصیه می‌کنم روشن ترین قسمت سایه چشم‌تان را پایین‌تر روی پلک خود نگه دارید و آن را از وسط به بالا به خوبی ترکیب کنید.

بیلی معمولاً از ایجاد یک چشم دودی سیاه روی چشم‌های کوچک‌تر اجتناب می‌کند، اما اگر به این نوع آرایش علاقه دارید، او می‌گوید: “به شما توصیه می‌کنم از رنگ قهوه‌ای تیره یا حتی خاکستری برای کاهش شدت سایه سیاه استفاده کنید. همچنین از یک مداد قهوه‌ای تیره روی چشم استفاده کنید.

۹. گوشه های درونی چشم ها را روشن کنید

بیلی می‌گوید: «من همیشه توصیه می‌کنم برای بازگرداندن نور به چشم‌ها، کمی سایه روشن یا مات روشن به استخوان ابرو و گوشه‌های داخلی اضافه کنید. افزودن فقط یک سایه روشن کننده کلیدی برای برافراشتن چشم ها است؛ چه نگاهی به چشم خنثی داشته باشید یا یک چشم دودی.

سعی کنید از یک براش سایه چشم درخشان کننده استفاده کنید تا به راحتی محصول را به گوشه داخلی چشم خود بمالید. همچنین می‌توانید با استفاده از یک هایلایتر ، همان جلوه را ایجاد کنید.

۱۰. برای درشت نشان دادن چشم ها مژه هارا فر کنید

مژه چشم درشت

این مرحله فوق العاده ساده می تواند واقعاً همه تفاوت را ایجاد کند. مژه های صاف می توانند روی ناحیه چشم سایه بیاندازند. فر کردن آنها با فر مژه بلافاصله ناحیه چشم را باز می کند. این مرحله را با بهترین ریمل فر کننده مانند ریمل مژه رول BENEFIT COSMETICS دنبال کنید تا مژه ها را هم در امتداد خط مژه بالایی و هم خط مژه های پایینی خود را فر کنید و مشخص کنید.

۱۱. از خطوط ضخیم خط چشم خودداری کنید

اگر به دنبال ایجاد آرایشی برای درشت نشان دادن چشم ها هستید، ایجاد خط چشم های بسیار ضخیم به سبک امی واینهاوس ممکن است در نهایت هیچ لطفی به شما نکند. در عوض، با ایجاد خطوط بسیار نازک خط چشم با استفاده از مداد چشم مدادی تیز شده یا خط چشم مایع با نوک ریز، اجازه دهید آن سایه‌های روشن چشم شما نمایان شود و بدرخشد.

۱۲. برای درشت نشان دادن چشم ها ابروهای خود فرم دهید

کمی فرم دادن به ابروها می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. با ایجاد یک شکل قوسی، اساساً سقف ناحیه چشم را بلند می کنید و به آن اجازه می دهید بزرگتر و بازتر به نظر برسد. می توانید با استفاده از ابروهای لمینت شده یا با استفاده از ژل ابرو که به بلند شدن موهای ابرو در طول روز کمک می کند، میتواند با کمک آرایش ابرو به درشت تر نشان دادن چشم ها کمک کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.