theme wordpress
کسب و کار

بایدها و نبایدها در خرید هدیه برای کارمندان

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها در مناسب‌های خاص مانند عید نوروز و یا روز کارمند به کارمندان خود هدیه می‌دهند. اگر شما هم از آن دسته مدیران خوش ذوقی هستید که دوست دارید با هدیه دادن به کارمندانتان آن‌ها را خوش‌حال کرده و به آن‌ها انگیزه بیش‌تری برای کار کردن بدهید، اما نمی‌دانید که خرید چه کادویی بهتر است و یا چه کادویی را نباید بخرید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

برای هدیه به کارمندان، چه هدایایی مناسب نیستند؟

  1. هدیه­‌های تکراری مانند تقویم و سررسید نخرید. سعی کنید کادویی تهیه کنید که خاص و نو باشد.
  2. از خرید هدایای تزئینی و بی‌استفاده پرهیز کنید. هدیه‌ای بخرید که در عین شیک و رسمی بودن، کاربردی باشد.
  3. به هیچ وجه هدیه را بدون کادو یا بسته بندی مناسب به کارمندانتان ندهید زیرا با  این کار ارزش هدیه شما کم می‌شود.

بهترین گزینه‌ها برای هدیه به کارمندان کدامند؟

  1. اگر دوست دارید هدیه شما خاص‌تر و ویژه‌تر باشد، می‌توانید به کارمندان خانم و آقای خود هدایای متفاوتی بدهید. برای مثال آقایان ممکن است از یک خودنویس شیک یا ست رومیزی خوششان بیاید ولی برای خانم‌ها یک ماگ فانتزی و یا جعبه شکلات انتخاب بهتری است.
  2. یکی از هدایای مناسبی که می‌توانید آن را به کارمندانتان بدهید، گلدان گل می‌باشد. این هدیه هم زیباست و هم حس طراوت و شادابی می‌دهد.
  3. یکی دیگر از هدایای مناسب می‌تواند کتاب باشد. این هدیه هم جذاب و ارزشمند است و هم هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود. هم‌چنین اگر با سلیقه کارمندان خود آشنا هستید، می‌توانید برای هر یک کتاب متفاوتی بخرید که می‌دانید بیش‌تر دوست دارند و این ارزش هدیه شما را چندین برابر می‌کند.
  4. خرید یک جعبه حاوی خوراکی‌های ارزشمند و کاربردی هم می‌تواند مناسب باشد که اکثر افراد خوششان می‌آید. برای مثال “پکیج هدیه درکام برای کارمندان“، هدیه‌ای بسیار مناسب و کاربردی است که شامل یک جعبه شیک می‌باشد که درون آن محصولات ارزشمند و سالم مانند عسل طبیعی، زعفران سرگل اعلا، چای سرگل اصل و گلاب اصل کاشان قرار دارد که شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک، این محصول ارزشمند را برای کارمندان خود سفارش دهید.
  5. شما هم‌چنین می‌توانید کارمندان خود را به یک وعده غذایی مهمان کنید، دور هم جمع شوید و صمیمیت را بین افراد تیم خود افزایش دهید.
  6. در صورتی که بودجه زیادی برای خرید هدیه برای کارمندان خود ندارید، می‌توانید کارت پستالهایی زیبا تهیه کنید و در هر کدام متن به خصوص و متفاوتی بنویسید و هدیه دهید. متنی که می­نویسید می­تواند شامل تشکر و قدردانی و یا جمله­ های انرژی بخش باشد.

در آخر توصیه می‌کنیم که حتما هدیه‌ای هرچند کوچک برای کارمندان خود در نظر بگیرید. هدیه دادن آن ها را خوش‌حال می­کند و باعث می­شود حس تعلق بیشتری به شما تیم و شرکت داشته باشند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.