theme wordpress
کسب و کار

خرید ( GTA V ) از فروشگاه بازی p30game4.com

فروش بازی GTA V فارسی

بی شک سری بازی های اکشن شرکت راک استار ، Grand Theft Auto ( معروف به GTA V ) از جمله به یاد ماندنی ترین و محبوب ترین بازی های تاریخ است که در طول چند سال فعالیت نه چندان شلوغ خود، توانسته به درآمد عظیمی از سری بازی های سرقت بزرگ برسد.

نسخه نهایی این بازی های تمامی پلتفرم ها و سیستم های گیمینگ و سیستم عامل ها نسخه V می باشد و راک استار در این ورژن به نقل داستانی عظیم از نقشه ای شلوغ و پر پیچ و خم با همان ژانر همیشگی جهان باز پرداخته است.

چیزی که جی تی ای را از رقبای خود متمایز می سازد، توجه به جزئیات و در عین حال استفاده از بروز ترین سبک های طراحی جلوه ها، کاراکتر ها، پردازش های تصویری و همین طور گرافیک بخش چهره می باشد.
مثل همیشه شما ماموریت هایی دارید که علاوه بر دنیای باز و تقریبا سخت متناهی، ساعت ها شما را مشغول خواهد کرد.

https://backority.ir/images/111972.jpg

خرید نسخه فارسی بازی GTA V

هیجان انگیز ترین خبری که باید به شما عزیزان بدهیم این است که مانند نسخه ی San Andreas که با دوبله فارسی، خاطره ای در ذهن ها نقش بست، حالا این امکان در آخرین ورژن از این بازی نیز فراهم شده است، قطعا دانلود این بازی، به هیچ عنوان جذاب نخواهد بود.

 اگر می خواهید بار دیگر این بازی را البته با گرافیک خارق العاده تجربه کنید، می توانید با سفارش اینترنتی و دریافت فیزیکی پکیج بازی که شامل دی وی دی و بسته بندی است، از آن لذت ببرید.

یک بار دیگر اشاره کنیم که بازی های موجود در اینترنت نسخه های مختلف و کرک های متفاوتی هستند که بسیاری از آن ها به دلیل سهولت در دانلود و همین طور کم شدن حجم کاملا فشرده شده اند و علاوه بر مدت زمان نصب طولانی، نمی توانند حس خوب بازی های شرکت راک استار را به شما منتقل کنند.

https://backority.ir/images/340393.jpg

سفارش بازی جی تی ای V فارسی

این بازی اکشن چالش های متنوعی را به همراه خواهد داشت، از حضور در باند های بزرگ مافیا و تجربه استفاده از اسلحه ها، خودرو ها و هواپیما های مختلف و همین طور سفر به نقاط مختلف و انجام فعالیت های متفرقه که در نسخه های گذشته سری بازی های جی تی ای امکان پذیر نبود.

در واقع ورژن بازی که شما تحویل می گیرید هیچ نقصی نه در هنگام نصب و نه در هنگام اجرا (بدون فشرده سازی های خاص) نخواهد داشت.

بازی با بسته بندی بی نقص و همین طور نازل ترین قیمت نسبت به اصالت کالا توسط پست در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

تجربه جهان باز با گرافیک خاص

با این که از انتشار نسخه اولیه این بازی حدود پنج سال می گذرد، اما همچنان یکی از پرطرفدار ترین بازی ها در استیم و بین گیمر ها می باشد، برای تجربه ساعت ها گشت و گذار در شهر و فرو رفتن در جلد کاراکتر های مختلف و شخصیت های متفاوت.

سبک و مضمون بازی به شما این اجازه را می دهد که از کیفیت های مختلف مطابق با کارت گرافیک و پردازنده خود استفاده کرده و تا بی نهایت قدرت موتور های پردازش گرافیکی راک استار را تجربه کنید.
جهت خرید بازی می توانید به فروشگاه بازی https://www.p30game4.com مراجعه کنید .

نوشته های مرتبط

‫۳ نظرها

  1. درود
    واقعاً ممنونم ازتون بابت معرفی فروشگاه پی۳۰گیم.
    من نسخه زیرنویس فارسی رو برای کامپیوتر ازشون خریداری کردم و همه چیز خیلی عالی و بدون مشکل نصب و اجرا شد.
    بسته بندی و کیفیت هم که عالی بود.
    کی فکرش رو میکرد یه روز بتونیم جی تی ای وی رو با زیرنویس فارسی و منو فارسی تجربه کنیم؟
    خواستم به شما و بقیه کاربرانتون اطلاع بدم که توی خریدشون از فروشگاه شک نکنن اصلا.
    باز هم ممنونم.

  2. سلام خسته نباشید.
    میخواستم از سایت خوبتون تشکر کنم که فروشگاه رو بهمون معرفی کردید.
    اصلا باورم نمیشد یه فروشگاه محصولاتش به این کیفیت و نصب آسون باشن.
    ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.