theme wordpress
کسب و کار

هتل های ۵ ستاره مناسب امور اداری در مشهد

شاید بخواهید برای انجام امور اداری یا شرکت در جلسه به شهر مشهد سفر کنید! اول از همه باید بدانید شهر مشهد دارای بهترین هتل های ۵ ستاره است. البته بیشتر این هتل ها در اطراف حرم امام هشتم قرار دارند؛ ولی به این منزله نیست که هتل های ۵ ستاره دور از حرم اقامتگاه‌های سطح پایینی باشند! حتی برخی از این هتل ها امکانات لوکس‌تر و بهتری برای اقامت کاری دارند. یکی از این هتل ها، هتل هما مشهد است. در ادامه به معرفی هتل های ۵ ستاره مناسب امور اداری در مشهد می‌پردازیم…

هتل هما ۱ مشهد

یکی از بهترین هتل ها برای اقامت کاری، هتل هما مشهد است. همان‌طور که می‌دانید مشهد دارای دو هتل با نام هتل هما یک و هتل هما دو است. هر دو این هتل ها مناسب اقامت کاری هستند؛ ولی هتل هما یک در میان مسافران از محبوبیت بالاتری برخودار است. دلیل آن هم نزدیک بودن به ایستگاه مترو و خیابان معروف احمدآباد مشهد است.

در این خیابان انواع فروشگاه‌های لوکس مانند فروشگاه موبایل، کت و شلوار، لباس زنانه، فروشگاه موادغذایی و رستوران و همچنین بهترین بیمارستان‌های مشهد مانند بیمارستان قائم قرار دارد. از طرفی خیابان احمدآباد به بلوار وکیل آباد مشهد و دانشگاه فردوسی نیز نزدیک است. همچنین از این هتل می‌توانید به راحتی و با کمک خطوط اتوبوسرانی به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشید.

هتل هما ۱ در سال ۱۳۵۲ ساخته شد و در سال ۱۳۹۶ بازسازی گردید. هتل هما ۱ دارای چندین فاز از جمله ساختمان اصلی، ویلایی و آپارتمان است. این هتل در کل دارای ۱۳۵ واحد اقامتی بوده که نظیر آنها اتاق‌های یک تخته، دو تخته (عادی و هافبرد)، سینیور دو تخته، سه تخته، سوئیت‌های رویال دو نفره، آپارتمان چهار تخته و ویلاهای پرزیدنتال یا سلطنتی شش تخته به صورت باغ، سوئیت‌های خانوادگی چند خوابه و مجلل در محوطه سرسبز هتل است.

در اتاق‌های هتل هما ۱ مشهد امکاناتی همچون تلویزیون، تلفن، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سشوار، چای ساز، مینی‌بار، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی وجود دارد. از جمله امکانات و خدمات عمومی و رفاهی هتل هما ۱ مشهد نیز باید به روم سرویس، لاندری، خشکشویی، ترانسفر برگشت رایگان فرودگاهی، سرویس رایگان به حرم، آسانسور، خودپرداز، صندوق امانات، پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، قنادی، رستوران فضای باز، سالن آمفی تئاتر، سونا، جکوزی، ماساژ، ، زمین تنیس، پیست دوچرخه‌سواری اشاره کرد. از طرفی هتل هما یک مشهد تا کوهسنگی ۶ کیلومتر، تا مسجد گوهرشاد ۶ کیلومتر، تا آرامگاه نادر افشار ۶ کیلومتر و تا حرم امام رضا ۶ کیلومتر فاصله دارد.

هتل هما مشهد

هتل پارس مشهد

از دیگر هتل های ۵ ستاره مشهد که مناسب اقامت کاری و انجام امور اداری شناخته شده، هتل پارس است. این هتل در حاشیه بلوار وکیل‌آباد قرار گرفته و با کمک مترو به مراکز و شرکت‌های مهم مشهد دسترسی دارد. هتل پارس مشهد در سال ۱۳۸۲ به بهره‌برداری رسید. این هتل در زمینی به مساحت ۵ هکتار ساخته شده است.

هتل پارس مشهد دارای انواع اتاق و سوئیت متنوع و لوکس است. علاوه بر این دارای امکانات و خدمات تفریحی و رفاهی عالی بوده که نظیر آنها دریاچه مصنوعی، رستوران سنتی، شربت خانه ایرانی، پارک بازی کودکان، آمفی تئاتر مدرن، سالن آمفی تئاتر رو باز، سالن چند منظوره، ۲ تالار زیبا، شعبه بانک تجارت، اتاق جلسات و کنفرانس، امکان قایق سواری و ماهیگیری، کافی شاپ، کافی نت، تاکسی سرویس، استخر، سونا و جکوزی، ۲ زمین تنیس، سالن بیلیارد و سالن بدنسازی است.

هتل پارس

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد یکی از بهترین هتل ها برای اقامت کاری است. بخصوص اگر بخواهید به دانشگاه فردوسی مشهد که یک دانشگاه دولتی معروف است دسترسی داشته باشید، رزرو هتل پردیسان بهترین گزینه است. همچنین این هتل دسترسی خوبی به بزرگراه‌های اصلی مشهد مانند بزرگراه کلانتری و وکیل‌آباد دارد. همچنین به ایستگاه مترو، تاکسی و اتوبوس نزدیک است. از طرفی اگر بخواهید کمی پیاده‌روی کنید، در نزدیکی شما یکی از بهترین پارک‌های مشهد یعنی پارک ملت قرار دارد. این پارک برای جلسات غیررسمی نیز مناسب است.

هتل ۵ ستاره پردیسان مشهد جزو بهترین هتل‌هایی است که دور از حرم قرار داشته و به مناطق ییلاقی این شهر نیز دسترسی خوبی دارد. این هتل در فضایی حدود ۳۳۰۰۰ مترمربع ساخته شده است. هتل پردیسان یک هتل ۵ طبقه با ۱۶۲ واحد اقامتی مدرن است. در اتاق‌های لوکس هتل پردیسان مشهد امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، مبلمان، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، کتری برقی، کارت هوشمند و قفل الکترونیکی درب اتاق، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی، وسایل بهداشتی و حمام اختصاصی وجود دارد.

همچنین این هتل مجلل و زیبا دارای بهترین امکانات و خدمات برای ایجاد رفاه بیشتر مسافران است؛ از جمله آنها آسانسور، روم سرویس ۲۴ ساعته، خشکشویی، خدمات تور و تهیه بلیت، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، خدمات ترانسفر رایگان، سرویس رایگان حرم، مجموعه آبی و اسپا، کافی‌شاپ، رستوران، سالن آمفی تئاتر، سالن تشریفات، تالار عروسی، استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، میز بیلیارد، پارک بازی کودکان، خدمات ماساژ، قنادی، فروشگاه، فضای سبز، سالن‌های همایش و کنفرانس، پارکینگ رایگان و اینترنت پرسرعت بی‌سیم در اتاق‌ها و لابی است.

درباره فاصله هتل پردیسان تا اماکن مهم شهر باید بدانید این اقامتگاه تا پارک کوهسنگی فقط ۷ کیلومتر و ۹۶۰ متر، تا پارک جنگلی طرق ۱۰ کیلومتر و ۹۰۵ متر، تا حرم مطهر امام رضا ۱۲ کیلومتر و ۴۱۴ متر و تا مسجد گوهرشاد ۱۳ کیلومتر و ۴۸۰ متر فاصله دارد.

هتل پردیسان مشهد

هتل پارک حیات مشهد

از جمله بهترین هتل های مشهد برای اقامت کاری، هتل پارک حیات است. این هتل در ارتفاعات مشهد قرار داشته و به دور از شلوغی و ازدحام است. در واقع هتل پارک حیات در دامنه رشته کوه بینالود و به دور از آلودگی هوا و ترافیک شهری بنا شده است. این هتل به مساحت ۳۱۰۰۰ مترمربع بوده و ۲۵۰۰۰ متر زیربنا دارد.

باید بدانید هتل پارک حیات مشهد جمعا دارای ۳۲۴ واحد اقامتی دلباز و زیبا است. از جمله آنها اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و تویین، سه تخته و سوئیت دو نفره بوده که بسیار عالی چیدمان شده است. در همین میان باید اشاره داشته باشیم که امکانات داخلی هر یک از این واحدهای اقامتی نیز بسیار رضایت‌بخش است! نظیر آنها سرویس خواب و مبلمان شیک و راحت، سرویس بهداشتی و حمام تمیز، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، روم سرویس ۲۴ ساعته، خانه‌داری، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت بی‌سیم رایگان است.

امکانات عمومی هتل نیز شامل پارکینگ، دو نوبت سرویس رایگان رفت به حرم، خدمات مخصوص معلولین، سالن ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، حمام ترکی و خدمات ماساژ است. البته که این هتل بزرگ و زیبا دارای بهترین و مجهزترین سالن‌ها برای برگزاری انواع مراسم‌ها و جلسات است. همچنین شما می‌توانید برای صرف وعده‌های غذایی به رستوران هتل مراجعه کنید و از غذاهای لذیذ آن نهایت لذت را ببرید. ناگفته نماند اگر بخواهید به حرم امام رضا بروید نیز ترانسفر رایگان هتل در خدمت شماست. از طرفی ترانسفر و استقبال فرودگاهی نیز جزو خدمات هتل پارک حیات مشهد است.

جمع‌بندی

همان‌طور که در این مقاله گفته شد، در مشهد هتل های ۵ ستاره‌ای وجود دارد که نزدیک حرم نبوده؛ ولی مناسب امور اداری هستند. برای رزرو انواع هتل های ۵ ستاره مشهد می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. همچنین موقعیت مکانی هتل های مشهد روی نقشه نیز در این وبسایت قابل مشاهده و بررسی است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.