theme wordpress
کسب و کار

مرکز تخصصی هاشور ابرو و میکروبلیدینگ در کرج

میکروپیگمنتیشن یا هاشور ابرو ، یک روش آرایشی کاملا کارآمد می باشد که هم زنان و هم مردان را قادر می سازد از طریق فرایند رسوب رنگدانه به لایه پوستی پوست ، شکل ابرو ، خط مو ، لب ، چشم و موارد دیگر را زیباتر و ابروی خود را پرپشت تر کنند.

این درمان راهی عالی برای بازگرداندن اعتماد به نفس و عزت نفس در مبتلایان به آلوپسی ، ریزش مو ، بیماران شیمی درمانی و موارد دیگر است.

اگر خانمی هستید که زیبایی شما یکی از دغدغه های مهم  و اصلی تان است و همواره صبح که از خواب بر می خیزید درگیر این مسئله هستید و ترجیح می دهید که یک بار برای همیشه یکی از مهم ترین مشکلات در این زمینه را حل کنید راهکاری را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که این مسئله را تا حد زیادی حل می کند.

شماره تماس رزرو وقت در بهترین مرکز تخصصی هاشور ابرو در تهران و کرج : ۰۹۱۲۸۶۹۳۵۵۲

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در کرج

در واقع ابرو ها یکی از مهم ترین بخش های صورت انسان و تضمین قسمت مهمی از زیبایی ها هستند و اگر به خوبی از آن ها نگه داری نشود، بخصوص در خانم ها این مشکل به مرور جدی خواهد شد و البته زبیایی آن ها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. به یاد داشته باشید که هاشور ابرو یا همان عمل میکروپیگمنتیشن و متداول ترین روش بخصوص در طول چند سال اخیر برای حل مشکل رشد کم ابروها و و کچلی ابرو ها است.

به طور کلی پروسه به این صورت است که رنگدانه ها در پوست کاشته خواهند شد و کل پروسه آن در مدت زمان کوتاهی به طول می انجامد و اگر به صورت بهداشتی توسط پیگمنتر انجام شود جای هیچ نگرانی نیست.

هاشور ابرو با ماندگاری بالا

مرکز تخصصی هاشور ابرو در کرج

هاشور ابرو ها عملی محبوب است که باعث می شود شما از پیرایش همیشگی ابرو های خود خلاص شوید، در نظر داشته باشید که این روش باعث بهبود ظاهر پلک، بهبود خطر لب و خط چشم دائمی و صد البته مواردی چون بهبود رشد مژه می شود که البته در دسته ای جدا از هاشور ابرو قرار می گیرد. این موارد در شاخه های دیگر انجا می شوند.

هاشور ابرو هیچ خطری ندارد، از طرفی نیز وقتی انجام خواهد شد باید بهداشت به خوبی رعایت شود تا اثر مخربی روی مسیر رشد موی ابرو دیده نشود. هاشور ابرو در درجه اول باید با قرینه کامل انجام شود تا متوجه تغییر در چهره و زیبایی چند برابر صورت خود شوید.

شباهت کوچکی نیز میان هاشور ابرو ها و همین طور تاتو وجود دارد که در ادامه توضیح می دهیم، هر دو موجب پر رنگ تر شدن و یک دست شدن مسیر کلی ابرو ها و جهت رشد آن ها می شود، اما در هاشور که به مراتب روش اصولی تر و بهتری است برخی موارد متفاوت است.

قیمت هاشور ابرو

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در تهران

هاشور ابرو در درجه اول شما را از هزینه های تکراری برای اصلاح ابرو بی نیاز می سازد و در این مورد کاملا صرفه جویی خواهد شد. هاشور ابرو در واقع ظاهر شما را کاملا دگرگون می سازد و مانند تاتو موجب نارضایتی پس از مدتی نمی شود.

رنگ دانه ها در کادر و مسیری که از قبل مشخص شده و بنا به درخواست مشتری است قرار گرفته و در نهایت این رشد به صورت مدام و البته بیش از چیزی که فکر می کنید نیست.

در واقع شما برای انجام این نوع آرایش نیاز است به مراکزی مراجعه کنید که کادر آن دوره های حرفه ای انجام این نوع ترمیم را فرا گرفته باشند. تضمین کیفیت و بهترین قیمت نیز می تواند راه دیگری برای شناخت این مراکز باشد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.