theme wordpress
کسب و کار

کیش زیبا

کیش جزیره ای تفریحی با وسعت ۹۱.۵ کیلومتر مربع (۳۵.۳ مایل مربع) و یکی از جزایر خلیج فارس و مکان های گردشگری استان هرمزگان محسـوب می شود که در ۱۸ کیلومتری (۱۲ مایل) ساحل جنوبی ایران با ارتفاع ۳۰ کیلومتری از سطح دریا واقع شده است. متر بالاتر از سطح دریا در رشته شمالی خلیج فارس.

کیش از آب و هوای گرم و مرطوب برخوردار است اما به طور کلی میزان بارندگی کم است. با توجه به وضعیت منطقه آزاد تجاری آن به عنوان بهشت ​​مصرف کنندگان با مراکز متعدد، مراکز خرید، جاذبه های توریستی و هتل های تفریحی شناخته می شود.

سالانه حدود ۱.۵ میلیون نفر از این جزیره بازدید می کنند. جزیره کیش در سال ۲۰۱۰ توسط نیویورک تایمز در بین ۱۰ جزیره زیبای جهان قرار گرفت و چهارمین مقصد تعطیلات در جنوب غربی آسیا است.

اتباع خارجی که قصد ورود به منطقه آزاد کیش را دارند نیازی به اخذ ویزا قبل از سفر ندارند. مجوزهای سفر معتبر به مدت ۱۴ روز مهر می شود. از این رو این جزیره با برخورداری از مزایای ویژه و منحصربفرد منطقه آزاد کیش از موقعیت ممتازی از نظر تجارت گردشگری برخوردار است.

دسترسی رایگان به آبراه های جهان، ورود اتباع خارجی بدون ویزا، موقعیت استراتژیک و نزدیکی به مناطق نفت خیز عسلویه، داشتن منبع انرژی (گاز) مستقل از سرزمین اصلی، داشتن خط هوایی مستقل و خطوط کشتیرانی با امکان حامل های خودرو، امنیت و آرامش اجتماعی بالا و سطح پایین آسیب های اجتماعی، تسهیلات حمل و نقل مناسب در داخل شهر، کنترل متناسب آلاینده های محیطی، دسترسی و نزدیکی به بنادر بین المللی و شهرهای منطقه مانند دبی، شارجه، منامه و دوحه. آب و هوای مناسب در ۸ ماه سال و داشتن سواحل مرجانی تنها گوشه ای از مزایای این جزیره است.

۱. هتل بزرگ داریوش بهترین هتل جزیره کیش

نگاهی ساده به طراحی باشکوه آن همه آنچه را که باید در مورد هتل بزرگ داریوش کیش بدانید را به شما می گوید. این اقامتگاه با معماری شبیه به تخت جمشید، نشانه هنر هخامنشی، تمام انتظاراتی را که برمی انگیزد برآورده می کند. این ساختمان ۱۲۱۳۳۰ متر مربع وسعت دارد و در شمال شرقی کیش واقع شده است.

تور کیش از تبریز ، از تهران ، از مشهد و اصفهان و حتی رزرو تور کیش از خارج از کشور همه روزه انجام میگیرد.

فضای داخلی این ملک با ظرافت با میله های سنگی، مجسمه ها و دیگر آثار به جا مانده از امپراتوری هخامنشیان تزئین شده است. می توانید یک فنجان قهوه خوشمزه را درست در کافه مجلل لابی میل کنید.

هتل بزرگ داریوش دارای اتاق‌های بزرگی است که با رنگ‌های گرم تزئین شده‌اند و حس و حال آرامش بخشی را به شما ارائه می‌دهند. اتاق‌های آن‌ها منظره‌ای به دریای نیلگون یا باغ‌های سرسبز هتل دارند که برای کسانی که به پیاده‌روی آرامش‌بخش علاقه‌مند هستند عالی است.

این هتل برجسته دارای دو رستوران است که با هر سلیقه ای پذیرایی می کند و سه کافی شاپ به شما کمک می کند پس از روزهای طولانی گشت و گذار در جزیره سرحال شوید.

۲. هتل مریم سورینت

هتل لوکس مریم سورینت با معماری الهام گرفته از سبک باروک در سال ۲۰۰۴ ساخته شده است. این ساختمان ۷۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۳ طبقه با ۵۵ اتاق راحت است. اگر به دنبال خرید از مراکز خرید معروف کیش هستید، این هتل جذاب مکان مناسبی خواهد بود.

این هتل از داخل با نور ملایمی با یک لوستر زیبا از طبقه بالا تا طبقه اول امتداد یافته است و راهروها و تالارهای آن فضای ییلاقی سنتی ایرانی را دارد.

هتل مریم سورینت دارای اتاق‌های مجهز و تزئینات زیبایی است که روی برخی از دیوارهای آن صفحات چوبی و بالکن‌های بزرگ مشرف به شهر قرار دارد.

علاقه مندان به غذا باید بدانند که هر سه غذای سرو شده توسط هتل بسیار خوشمزه و فراوان است. این هتل همچنین دارای یک کافی شاپ است که برای مواقعی که به یک شب دنج نیاز دارید، غذاهای باطراوت سرو می کند.

۳. هتل ترنج (یکی از بهترین هتل های کیش)

اتاق‌های دنج هتل ترنج به‌صورت طرح‌دار بر فراز آب‌های فیروزه‌ای کیش قرار گرفته‌اند و منحصربه‌فردترین طراحی را که در سراسر کشور دیده می‌شود، به آن بخشیده است. این هتل مجموعه دیگری از اتاق های در حال ساخت برای کسانی که مایل به داشتن سوئیت در زمین هستند، دارد.

اگرچه اتاق‌ها تمام امکانات رفاهی یک هتل پنج ستاره را دارند، اما با اختلاف چشمگیرترین آینده آنها کف شیشه‌ای آنهاست که به مهمانان اجازه می‌دهد تمام شگفتی‌های دریا را درست زیر پای خود تماشا کنند. تمامی ۱۰۰ اتاق دارای بالکن خصوصی در بالای خلیج فارس هستند و از طریق اسکله چوبی به هم متصل می شوند.

هتل ترنج دارای یک رستوران در بالای دریا است که انواع غذاهای اشتها آور را به همراه یک کافی شاپ در ساحل سرو می کند.

صاحبان هتل های ترنج نیز به دلیل مراقبت دقیق خود در حفظ محیط زیست شهرت زیادی دارند که این اقامتگاه شهرت خود را مدیون آن است و میهمانان خود را تشویق می کنند تا این نگرش را در طول اقامت خود حفظ کنند. اگر می خواهید به کیش سفر کنید، نیازی به دریافت ویزای ایران نیست.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.