theme wordpress
کسب و کار

روندهای فناوری چگونه تجارت دیجیتال را هدایت می کند

برترین روندهای فناوری استراتژیک، قابلیت‌های دیجیتال را تسریع می‌کنند و با حل چالش‌های تجاری رایج برای مدیران ارشد فناوری و مدیران فناوری، باعث رشد می‌شوند. آنها یک نقشه راه برای متمایز کردن سازمان شما از همتایان، تحقق اهداف تجاری و قرار دادن مدیران ارشد فناوری اطلاعات و مدیران ارشد فناوری اطلاعات به عنوان شرکای استراتژیک در سازمان ارائه می دهند. برای دریافت بهترین خدمات فناوری شبکه می توانید با شرکت های خدمات شبکه در تماس باشید تا راه حل های مناسب را به شما ارائه دهند.

هر کدام یکی از سه نتیجه اصلی را ارائه می دهد:

اعتماد مهندسی: فن‌آوری‌های این بخش با اطمینان از یکپارچه‌سازی و پردازش امن‌تر داده‌ها در محیط‌های ابری و غیر ابری، پایه‌های فناوری اطلاعات انعطاف‌پذیرتر و کارآمدتری ایجاد می‌کنند تا مقیاس‌بندی مقرون‌به‌صرفه پایه فناوری اطلاعات را ارائه دهند.

تغییر مجسمه سازی: با انتشار راه حل های خلاقانه فناوری جدید در این زمینه، می توانید دیجیتالی شدن سازمان خود را افزایش داده و سرعت بخشید. این روندهای فناوری به شما این امکان را می‌دهد تا با ایجاد برنامه‌های کاربردی سریع‌تر برای خودکارسازی فعالیت‌های تجاری، بهینه‌سازی هوش مصنوعی (AI) و امکان تصمیم‌گیری‌های سریع‌تر هوشمندانه‌تر، به سرعت فزاینده تغییر پاسخ دهید.

تسریع رشد: با سرمایه گذاری بر روندهای فناوری استراتژیک در این بخش، نیروی IT را چندبرابر می کنید که سهم بازار و کسب و کار را به دست می آورد. این روندها با هم به شما امکان می‌دهند خلق ارزش را به حداکثر برسانید و قابلیت‌های دیجیتال را افزایش دهید.

اکنون تماشا کنید و ببینید که چگونه سه روند – هوش مصنوعی مولد، شبکه امنیت سایبری و هوشمندی تصمیم‌گیری – باعث تغییر استراتژیک می‌شوند.

چگونه گارتنر هر سال برترین روندهای فناوری استراتژیک خود را انتخاب می کند؟

ما روندهای برتر فناوری را بر اساس اولویت های مدیران عامل برای سازمان هایشان و تقاضاهای فناوری ناشی از آن که به مدیران ارشد فناوری اطلاعات و مدیران ارشد فناوری سرازیر می شود، انتخاب می کنیم.

کتاب الکترونیکی را دانلود کنید تا ببینید چگونه همتایان شما این روندها و گام های بعدی را برای سازمان شما به کار می گیرند.

چگونه سازمان ها می توانند از لیست فناوری های برتر استفاده کنند؟

مدیران ارشد فناوری اطلاعات و مدیران ارشد فناوری اطلاعات باید از این روندها برای تجزیه و تحلیل چگونگی نیاز سازمان‌هایشان برای تکامل پیاده‌سازی و پذیرش فناوری خود در سه تا پنج سال آینده استفاده کنند.

روندهای فناوری چگونه بر تجارت تأثیر می گذارد؟

سازمان‌هایی که این روندها را اتخاذ کرده و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند، نقشه‌های راه بلندمدت برای رشد کسب‌وکار متکی و پایدار ایجاد خواهند کرد.

این نوآوری ها در بلندمدت چگونه بر سازمان ها تأثیر خواهند گذاشت؟

برخی از این نوآوری‌ها نشان‌دهنده قابلیت‌های فنی زیربنایی مورد نیاز برای رقابت در دنیای دیجیتال هستند، در حالی که برخی دیگر قابلیت‌های کسب‌وکار محور را برای گام برداشتن از رقبا فراهم می‌کنند.

چگونه می‌توانیم فناوری‌ها و روندهای نامزد در حمایت از انعطاف‌پذیری عملیاتی و تغییر مدل کسب‌وکار را به بهترین نحو شناسایی کنیم؟

رهبران فناوری اطلاعات در موقعیت ایده آلی قرار دارند تا تعیین کنند که آیا روندها و اختلالات یک تهدید هستند یا یک فرصت. آنها می توانند با استفاده از دانش خود از کسب و کار و فناوری برای درک تأثیر روندها بر سازمان خود، تغییر سازمانی را درک کنند.

چگونه می‌توانیم ارزیابی فناوری‌های نوظهور را در چارچوب گسترده‌تر روندهای غیرفناوری ترکیب کنیم و روندهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، حقوقی و زیست‌محیطی گسترده‌تر را در نظر بگیریم؟

تجزیه و تحلیل Gartner TPESTRE چارچوبی را برای ارزیابی انواع روندها فراهم می کند. این به رهبران فناوری اطلاعات اجازه می دهد تا درکی از تأثیرات گسترده تر را در برنامه ریزی فناوری خود ادغام کنند.

تاثیرگذارترین روندهای فناوری استراتژیک و نوظهور کدامند؟

روندهای مختلف به روش های مختلف بر سازمان های مختلف تأثیر می گذارد. با یکپارچگی تنگاتنگ بین بیشتر گرایش‌ها، ترکیب‌های مختلفی از فناوری‌ها احتمالاً برای رقابت در زمان‌های مختلف در چرخه رشد کسب‌وکار مورد نیاز است. انتخاب گرایش‌های اولویت‌دار حول محور CIOها و رهبران فناوری اطلاعات است که اهداف تجاری کوتاه‌مدت و استراتژیک سازمان‌شان را درک می‌کنند.

منبع: https://www.pishgamrayaneh.com

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

stat counters
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا با غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ خود ما را حمایت کنید.